今日好多孖堂,有中文,english,Maths@人民,得呢4堂,english 好boring,小息do中文homework,之後去左202上english堂, 第1次Dict,都ok,識哂 之後上人民,都ok既,小息就悶爆之後lunch,食雞飯,好好味, 之後Maths,做功課,之後放學 番home 諗住去留言版,但係又去唔到,好sad呀難得揾呀以前 係留言版d fd,好happy呀