今日返學,第1,2堂Art,終於完成左我嘔心瀝血既作品,日式麵包王 4格漫畫,好靚,之後中文堂,背書,都,漏左4個字,小息果陣, 餃子俾人整喊左,我安慰左佢,d衰人 之後English,好boring,Miss Wong俾我地休息左1陣,lunch
食左好多野,1:35落去練集頌,but Miss Leung病左 之後科學,阿sir冇返 尋晚女王的教室--惡魔降臨,超好see,好感動,差d喊,真矢好慘ar