今日好開心,自從前日呀李智鴻講阿婆的故事俾我聽,我就好like阿
婆的故事,因為笑爆我ar 今日既課堂都ok
太好喇,日式麵包王終於進入了[新鮮出爐!!9]喇,希望各位日式麵
包王既fans要捧場ar ,要十卜日麵ar ,同時要支持和馬同冠茂ar
講起日式麵包王呢,我岩岩down左好多集呀
~阿婆的故事~
第一集 |
|
|
|
|
|
|
| 從前有一個住係海邊的亞婆,有一日佢見到兩個人跳海,佢去救左其中一個人,而另 |
| 一個救唔到。咁佢就打999報警。 |
|
|
|
|
| 電話一通,婆婆就問:喂!係唔係鳩鳩鳩呀?(婆婆想問係唔999) |
|
|
| 個差佬就答:乜 *** 野鳩鳩鳩呀? |
|
|
|
|
| 婆婆就話la:有人@@”high”丫!(有人跳海) |
|
|
|
| 個差佬就講:人地@@西關你鸠 事呀? |
|
|
|
|
| 婆婆又話:一個有鳩,一衣個無鳩呀!(一個有救,一個冇救) |
|
|
| 差佬就答佢:@@西當然要一個有鳩,一個冇鳩 ga la ! |
|
|
| 婆婆就講:無鳩的叫得好大聲丫。 |
|
|
|
|
| 差佬又答佢:叫床丫嘛,糟到你咩!亞婆,你之前食鸠 左乜野搞鸠到你講野ON鳩鳩呀? |
| 婆婆就佢lar:我之前食左臭化西!(我之前食左炒花生)? ? |
|
| @@=吊
 
|