經過杏杏話俾我知之後,我終於知道自己錯左,原來我一直都唔識理 別人既感受,因為以前有林卿盈既保護,所以連自己有錯都唔知,不 過,其實我都有嘗過激嬲左林卿盈,但係過左1日就冇事喇,因為係林 卿盈原諒我嫁,佢對我一直都太好,所以我有錯都唔知...... 經過今次,我知道原來保護唔係必然既事,所以,我會改,真係會 如果goven你see到我日記既話,我要多謝你>3<