依排勁like日式麵包王呀,因為和馬太靚仔喇>3< 當然重有冠茂啦>3< 好想睇呀,但係ToT 記住唔好偷圖呀!!!偷圖者死>o< 今日冇咩,上中文堂差d想瞓,悶到死ToT 羅波波教返d數我終於明喇,之前位代課miss好煩,搞到我一頭冒水 英文堂超happy呀>o<重有4日捱......Day2至Day6......