今日約左goven去屯市,好開心,勁好玩,好耐末試過咁開心玩足咁 耐,佢講得岩呀,同d咁小氣既人做fd,影衰自己>3<,依加好似輕鬆 唒呀! 我地去左影貼紙相,又去左書軒啦,idc啦,勁搞笑呀,笑到走果陣,我 地逛左4粒鐘,由蔡意橋去屯市,再由屯市去返蔡意橋,行到腳都死 ,好累呀ToT,不過都值得嘅,可以見到佢,累都抵呀!!! 行到idc果陣有個阿叔跟住我地,由idc跟到去屯市文具部,好左我地 夠醒,可以走得甩呀=.= 諗住去扭蛋,又冇扭,行左2次都冇扭!