今日see左唱K第2集,即係pichipichipichipure喇,see左第1,2,3,
6,10,16,21,22,23,24,25,26集,好好see呀,係超好呀~
考完試之後可以見到goven呀>3<
唱K d歌超好聽,不過我都係see日文版,原汁原味好多嫁~
唔知d舊fd點呢,希望大家都好啦~ 唔,今日搞掂哂退学d野,放心唒~ 話左俾goven知我要搬,叫佢要努力讀書呀>3< >十卜goven forever<