今日都係又see日式麵包王,因為依排勁like日式麵包王,好鐘意和 馬同冠茂 日式麵包王第1,2同第3首主題曲勁好聽呀,第1首叫[彗星雲],第2 首叫[Pormise],第3首唔知叫咩,總之就好聽啦,片尾曲都係超好聽 第1首片尾曲叫[Sunday],全部都係超好聽呀 我尋日上網果陣竟然俾我發現到原來和馬同冠茂一樣係16歲,好 意外呀,佢中學畢左業嫁喇 天日有得see[機動戰士特種命運],好happy呀