今日做日式麵包王,好happy呀 尋日see左第27,28,58,68集,超好see呀,因為 係日本配音,和馬把聲都ok既,冠茂把聲超好聽 河內把聲超難聽呀,店長把聲都ok,月乃都ok 只於雪乃呢,我think都ok嫁,不過依家未出既小丑 就配得勁搞笑,好正呀 今日諗住see多d,好想知d劇情呀麻 今日都過得好happy呀