今日 早上 一起身 個陣 返到屋企..
今朝仲無咩事,,,
直到小完息...上堂個陣就唔知點解開始煩...
愈黎愈煩... 唔合 點解 勁火...
真係火到上心口.. 平時我都唔會咁..(人格分裂!?...
之後 唔知點解 小小野就發哂脾氣..
平時都唔係咁..俾豬鼻係咁打都無事..
今日 楊kai敏 做左小小野 同我玩下...
我就勁大聲咁嘈佢...唔知佢有無驚tim..
之後 我今日嘈左 呀妹 勁多次,,,
我又爆哂粗嘈佢..
點解我火成咁... >w<
好想同俾我客親既人講番聲 對唔住..
特別係 呀妹.... 我真係未試過一日嘈呀妹咁多次..
同埋 呀妹 你地估錯哂喇..
我唔會因為 你係封野寫個D野而嬲..
我係唔知點解咁q 火...
真係好煩... 同埋 佢同呀邊個傾計 我無所謂呀..
你都諗錯哂,,, 我係有鍾意過佢..
但係 已成過去.. ^^ (需而仲有少少鍾意佢..
不過算喇,, 希望唔會再咁火喇,,,
今日 真係癲左...hi大左...
===================================
講返琴日...
琴日我就regina出街個陣,,
見到個百佳 買D 過期野... =.=
間百佳真係廢..(ps 係葵芳個間..

|