開學第二日- -"..今日上堂好悶丫..
頭三堂都係Miss.Wong堂..仲要叫左勁多人走..
跟住EPA又係一堂超悶的堂=____=""到光仔堂成班玩野..
唉~都唔知係唔係上堂..到左放學我..孫同茵去葵芳搵丫豪..(攞返的人工..$200幾)
but..我地去到已經結束營業..孫同茵咁就冇哂D錢攞..
跟住我就趕返鋪頭幫手..我食緊飯時..隔離鋪的哥哥同我講話我穿校服好細個..
佢問我幾歲..我丫媽媽講我13歲..哥哥話我冇佢一半..我心諗::我當然冇你咁大啦..!!
我好冇聊丫..打住咁多先..LA!!~
|