開學喇..新一年新開始..努力讀書@@"
我班有一個新同學..叫咩名呢..我唔得喇..=_____="
算啦..我都唔想識佢..(好似好哀咁tim)
唉..我依都打唔到咁多日記..我cut左上網
..琴日我係去網吧打咋!今日我係去我個fd子屋企打咋..- -"
都唔知幾時整返上網..係屋都唔知有咩好做..唔係玩NDS.L就係睇電視..真係好冇聊丫..!?
天丫~!比返上網我丫..點解次次D人睇完我個日記..都唔留CM..留下唔會死嫁..
仲有我依家放學要趕返鋪頭幫手(太子女WO~都要自己做)做得好辛苦..>.<
打住咁多先啦..!!
|