我今日送左樂同巧[衰仔]搭車''
我就反屋企..果陣以經成一點幾鐘''
之後洗左個白白"'
睇左陣書=]"
跟住就訓左喇..'']
之後媽媽打黎話我用哂D錢""
叫我聽日唔洗反學..{咪唔撚反囉}
好撚煩''成日係咁屌""
同學又係咁..丫媽又係咁
討厭屋企..討厭學校\../
根本冇地方可收留我..
如果你知就好喇..
你點解要做到咁絕呢!!
有第二個咪講囉..[唔撚洗玩人囉"]
我到依家仲未忘記你..
我好想打比你..
BUT我依家都冇勇氣同你講野"- -
腦裡不斷出現你...[- -""冇聊想下的..]""
PS::你真係玩我..\\?!
 
|