唔想離開你\\但你根本冇在意我..><""
我話分手''//你都冇反應/3\"算吧!!
{{心想::你已有第二個//個心早已經唔係我到}}
""很灰//很灰]]我個心碎得很勁\\!!
這個傷口永遠都唔會好反~!!><..就好似比野割開一樣子!
你心中我係冇地位!就可以亂傷害我嗎??!
我真的冇法同你溝通?!{{好想同你拉近距離}}
但依家已經不用喇!因我已經深深知道你已經把我忘記.//
我不想再受傷//我很怕痛><"{{心諗::幾時先好反..唉!~算吧..灰灰..//}}
好想自殘..{{割手}}
不要不要><騙我!!{{還想見你}}/3\""
打住咁多先!!要復原..+油..^^"{{仲想喊}}很深很深><""
ps::你真的愛我嗎??灰灰..- -""}}
|