今日::很冇奈囉!!- -"
反到黎-v-"佢地仲係到笑!{勁唔開心""}
好黑丫~"琴日原來單子我咁黑囉..!!
我丫媽都好黑[唉]""佢又介到手..
又唔撚見左$150!!{琴日真係勁黑囉}""
今日"MISS WONG處理依件事//
嚴俊[係咁問人邊個報串]""
做得出..怕咩邊個報串姐"{接買啦}
唉!!丫媽好似話要同佢地家長傾WO∼{白費""}
我討厭你地[全班]'討厭{憎恨}""//冇聊//幼稚
『唉!冇啦啦孫孫嬲撚左我!!//佢話我發尻佢脾氣"{我都冇}
如果真的..咁又點'你發脾氣又得"
我又唔撚得'[我覺得你愈來愈野蠻囉!]
同你做FD..很難足摸丫><""[中午冇事]""
PS::討厭上學//不要玩我\\!冇聊>V<""幼稚!你們還是小孩嗎??
|