2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


[貓耳]""走喇!!討厭媽媽\../" 分類: 未分類

琴日"我太夜反..SO"冇打QOOZA..~"BuT琴日好多野打.."

我琴日晨早比反隻貓[貓耳]珊珊""點解??

夜晚時佢係洗手間玩空中飛人- -"[驚驚]

我丫媽最驚!!{佢驚貓的}"

之後我同珊珊'飛的'[反學校]

到學校我就去左醫療室[我頸痛]

張Sir叫我用冰止痛..- -"

But過左一陣溫Sir又叫我暖水袋止[我用得邊樣丫..!!]

之後我反到課室就係咁訓[連去見社工都唔記得]

到放學之後..我搵哥子[夜晚..去波地]><

玩左陣[好開心]""之後我到12::00幾先走"

反屋企訓[夢遊]- -""

到左今日"我係石籬周圍走><"

之後我去左彩虹玩[搵嘉樂哥]

去到同樂AND巧〔死仔包〕

跟住比丫媽係咁屌[好煩!!好討厭- -]

吹左陣水走人- -""

貓耳彩虹

樂哥我冇聊自拍- -



WongTszChing
暱稱: 〝︱︴自拍..笨小孩//晴B]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-05
傻小狄..愛死你..>...
愛上了[[傻小狄]]我的...
通頂.."好悶丫..
情人快樂-3-也是自己一...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
乜野系戀愛
i want you, ha...... a...
i need you, 嗯.........
每個人都有佢地既愛情故事, 無人知故事點樣開始點樣終止
緣份要黎就黎冇分系邊個時候, 話走就走緣份己經到左盡頭
呢樣野唔系人人睇得咁通透, 經常都會有好多盲目既時候
有人為愛可以死心塌地付出一生, 系咪值得就見仁見智你自己去諗
情同愛要做出黎並唔容易, 口口聲聲話愛又領略唔到當中意思
情為何物連詩人讀咁多書都唔知, 未曾體驗過個中滋味點會知
系冥冥中註定亦或系上天既安排, 呢個世界咁大都可以走埋一齊
總覺得生同死並唔系最遠o既距離, 而系系你面前你又唔知道我愛你

i wanna be with you (by your side)
為何祇留下痛苦的回憶, 你曾對我說把幸福留給我
i don't want you break my heart,
愛會那麼痛苦(no reason why), 沒有你我不能夠深呼吸
喜歡聽你的甜言蜜語, 就算愛過和痛過都願意
初初一開始最鍾意日見夜見, 發夢都會見面情話綿綿電話講唔完
發誓希望兩人熱戀直至永遠, 冇諗過愛情之後變感情既局面
祇系幾年既感情已經無火花出現, 再勉強系埋一齊祇會令人討厭
想講分手開唔到口咪再優柔寡斷, 搵個籍口解決左佢一刀兩斷
暗戀相戀熱戀失戀感情好混亂, 太多誘惑而家既人好易移情別戀
婚外情一夜情佢地玩弄感情, 三分鐘熱度之後忘記曬所有事情
其實只要對人唔系有太多既要求, 愛一個人根本唔需要有太多理由
祇要真心真意對待已經好足夠, 姑勿論系曾經擁有亦或天長地久
最近訪客
最近沒有訪客