琴日"我太夜反..SO"冇打QOOZA..~"BuT琴日好多野打.."
我琴日晨早比反隻貓[貓耳]珊珊""點解??
夜晚時佢係洗手間玩空中飛人- -"[驚驚]
我丫媽最驚!!{佢驚貓的}"
之後我同珊珊'飛的'[反學校]
到學校我就去左醫療室[我頸痛]
張Sir叫我用冰止痛..- -"
But過左一陣溫Sir又叫我暖水袋止[我用得邊樣丫..!!]
之後我反到課室就係咁訓[連去見社工都唔記得]
到放學之後..我搵哥子[夜晚..去波地]><
玩左陣[好開心]""之後我到12::00幾先走"
反屋企訓[夢遊]- -""
到左今日"我係石籬周圍走><"
之後我去左彩虹玩[搵嘉樂哥]
去到同樂AND巧〔死仔包〕
跟住比丫媽係咁屌[好煩!!好討厭- -]
吹左陣水走人- -""
 
 
|