TO::嘉樂
枉我仲信你..你依家就出賣我..張我電話號碼亂比人..
枉我仲當你系朋友..都話朋友依樣野唔可以相信..
點解我仲要咁笨""我以後咩人都唔信..\口/
最好全世界D人死撚哂.咁樣就冇人再會受傷害.
你依個朋友變哂喇..唔系以前純品好友..你以唔系我之前識的嘉樂.
朋友?唔系咁做囉..
就算系我屌果條女又點..
你作為FD都唔應該張我電話號碼亂比人..
琴日你話冇出賣過我..咁依家呢..?!系咩??..朋友?!
算啦..我諗我識的嘉樂早就死撚左..-口-""依家的嘉樂系惡魔""系個醜陋...- -"我唔會再相信
你講咩..好黑暗丫..比你攪到以後唔夠膽同人做FD囉..信人?!真多謝你唷..\口/"
晨咁早比你個fd[好似系你大佬]"-口-嘈醒囉.."
2007-11-25
By王子.."=]
琴日去彩虹玩..之後死反左泥""玩左陣就訓左..=]到今早比出賣左..有條友打屌撚我..冇野啦..比警察逗..[6次喇]-口-""
真的很好..前幾日比條八婆偷電話..仲要系自己人..冇奈..-口-""
|