今日最後一日陸運會""
我跑到好辛苦..琴日跑完1500同4x400..
今日遲到..一反到就要跑800同4x100"找死咩..
琴日同今日都影左D相相""
我2日泥的戰績1銀2銅..上年得一個金..[4X400]"
\今年啦啦隊比上兩年差好多..唔多叫口號
但啦啦隊舞就比上幾年好..
我跑800時我包尾""-口-包尾都夠臭啦..但D老師同講台系咁叫我個名-口-""
好臭的- -"HELP ME下年唔撚跑"
之後到啦啦隊表演..王子好勁丫[黃子倬]玩街舞"
黃社今年又包尾..-口-"唉..好眼訓..
之後我地去廁所洗手"跟住有條八婆推孫..
仲叫孫小心..叫佢咪反學- -""佢都ON撚尻的
仲有今日嘉樂的生日..
TO::嘉樂
嘉樂生日快樂""大個仔喇..
要乖D喇..!仲有...我份生日禮物呢?
幾時比丫..你唔比我..我唔送生日禮物
比你丫..!-口-"
BY王子=]
2007.11.27
 
 ![系廁所影[孫] 系廁所影[孫]](http://file.blog.qooza.hk/attachment/2007/11/27/83761_cbcaf851483b20b7a8bfd8e3a4fb4384.gif)
![反屋企時[茵&孫] 反屋企時[茵&孫]](http://file.blog.qooza.hk/attachment/2007/11/27/83761_273fce35ac133b880abdd84c7d2a3417.gif)
|