「花花」好可鄰牙:::::
比我地班,,,,.....
唉~下星期三要背默中文牙T^T
今日系我第一次系中學Eng.90分^v^
超超超超開心心心;;:;:,.,.
------------------------------------------------
今日~我去左C湘日記,,><
發現佢好吾開心牙!!!!!
好好想林方法令佢開心番,,\
系小學~佢系我地ge開心果 ^▽^
我好想佢系中學、大學......
都系大家ge開心果 永遠不變