番左學一個星期啦....!!
吾知「葉記」依家d人點呢??
齊湘&紫樂系「葉記」又點呢??
安仔依家變壞左牙!!!T.T
吾知老豆依家點呢??好左&壞左??
吾知牙平依家點呢??
有冇得去「葉記」讀呢????
唉....好好好好好好想同佢地去玩&傾計&行街&見面牙!!!!><