今日同左Kaman,陳偉林,呀朱,Dorothy去左何廣個M記食Lunch
ha ha 推左同呀媽食飯
估唔都我竟然由胡中走左去黄埔個大家樂
.係M記道其中陳偉林出去拎野,其他人一齊偷佢D薯條一幕真係精釆
P.S. Kaman叫陳生送我去黄埔M記,但係個陳偉林送佛送到西
目的地由M記轉到大家樂都一路跟住,都唔知唔好意思定係覺得佢煩好
何廣 ->家維村->聖匠->黄埔M記->黄埔大家樂