今日牙sir無番,中文要出來講野,
P.E.打羽毛球果D啦!!P.T.H........好
悶囉!!咁陳美恩唔係好舒服牙ma!!
同Miss 許講左,Miss仲罵佢!!做咩唔
坐好wor"]話一係早退....好踐*I.S.
無咩野做!!反思"Miss wong出左去
Miss 程睇無咩點^放學lu*要去女童軍
咁咪上去2E找佢地,我同賴主停買野,
Then倍佢上去交H.W.交到4點幾先同
賴主停去女童.點知比Miss leung條仆街
罵到我地死牙!!一去到到,佢問{你地
來做咩牙}( 果陣時放"曬"啦 ).....好串!!
仲知佢係好......唉!!}比個8婆罵完同
賴主停一齊食野!!5點到走lu#
|