今日成11點起身,跟住整左d野食,就去左補習,補到成1點。我跟住出左沙田買庫同埋書,成5點先返。返到黎之後,又打機,打打下cut左line hand埋機,開返就上唔到網喇,為有睇電視,睇到勁悶.......跟住9點半,家姐返黎,去左佢幫我整下。話咁快整完,又同人傾msn 睇人日記 打一陣機,訓教!!