琴晚行山
一直都行得好好
但頌嘉就...
於是我就扶佢行
之後佢就拖住我隻手&捉/卷住我隻手行>﹏<
過河時
佢跳埋最最後果舊石
我抱住佢,防止佢失平衡>///<
(迷烏鴉:色仔~色仔~色仔~)
(我:閉嘴...=///=)
11:XX-01:XX左右
我行行下發脾氣,相信某兩三個人都估到我咩事
咩人講既野,都聽唔入耳,包括佢...
除了豆豆以及通粉...(可能因為佢地經驗多,So...)
但後來
我聽到頌嘉話:"你突然唔出聲咁耐,搞到我好驚..."
我知道呢句會有好多意思
但我第一時間就諗左果樣野...
我個心就突然亂了
原本因怒
而令自己變得冇感覺
但因佢呢句...
就令我...
過左一陣,我仲諗緊句野...
真是不得了啦...我真的完全變左了嗎...
今日
行到二點幾至三點幾左右
就緊急扎個營
因有人頂唔順= =""
成晚都好嘈
勁太大風&勁大雨
而我只閉目養神
並冇訓過
因為太嘈&.........
約一個鐘後
我就繼續試打電話(搞到冇乜電淨...= =")
試到冇心機試
就走左出營
通粉話頌嘉佢地話好凍
咁我就知咩事啦,但我又冇多件衫
只好脫了我自己果件比佢
(迷:好man喔~)(我:死開啦)
之後我就凍到癡線,但或許我戲好,通粉都冇問我XDD
同通粉針左幾句,就去探探路
條路都幾長下
行到落去西灣村
有好多茶座
我地兩個就話索性向到食早餐XDDDDD
之後見到個沙灘,我就話去踢浪XDD
佢又話夠浪漫
我話夜晚較浪漫XDDD
通粉就問我"咁你會同邊個踢?"
我就低左頭,無言mode中...=///=
見我冇回應,都冇追問落去
探完路後
行返上去
頌嘉話去方便
就叫佢行上山
之後佢又落返黎話
有牛...= =""
我同通粉就上左去睇,牛牛食草XDDDD
我地就叫佢繼續去方便
我地做門神...
大家都醒晒後,就執齊所有野,落去食早餐~
全部人都係食"餐蛋麫"...
後來
出面太凍了
我地就入左個茶座"大"廳內坐
雖然都係凍但都冇出面咁凍...= =
之後我同頌嘉都訓著左(據路人甲既口供,佢i住我黎訓)
中間既事情發出左D乜都唔知
只知道好彩冇交低部相機比佢地...
如果唔係...
(迷烏鴉:謊話~謊話~)
我就再訓返...
當我再醒時,就見到有幾個消防
我就立即拍醒頌嘉
但見佢冇乜反應就算了
唔夠半分鐘,佢醒了
佢一醒左,就嚇親...
我同頌嘉針幾句
佢又無啦啦打我幾下
班消防,就望住我地暗笑同其他消防密話
我知道咩事...
班消防就勁搞gag
而阿怡就叫阿豆做細佬
佢地以為係真的...= ="
之後寫地址
要用英文,佢兩個都唔知點寫...= ="
家姐要問細佬英文,好笑...
得返我地五個人
行左一段時間
之後
行行下
頌嘉見到部床車就話
"我都想坐"
我又話
"咁我係咪應該話「家姐唔好有事呀」咁?XDD"
終於到左西灣亭...
而豆豆就跟車,陪阿怡去醫院
但電話收唔到
只好行返出去
當時落緊雨,都算係幾大雨(由離開茶座時開始)
行行下四個人
得返我同頌嘉兩個...
(迷:好...)
(我:夠了...閉嘴好嗎?)
(迷:唔講咪唔講囉,咁惡~我心諗~XDD)
(我:.......)
停低,等左一陣
見到小方&通粉邊針,邊行...
跟著我同頌嘉就繼續行...
邊講邊笑
(迷:凍到笑)(我:爛)
沿途中,上斜時
頌嘉就抓住我隻手借力...= ="
約行左3-4個半小時,終於行完整條西灣路了...
.
.
.
http://photo.qooza.hk/XXXG00W0 |