祝天下有情人既終成眷屬!!!
千祈唔好好似某"乜兩點口"咁...= ="
咁失敗呀!!!><
=============================================
哈哈哈哈"新的一天,新的開"...囧rz
6點就醒左(迷:咪又係訓返落床XDD)我:~!@~!@##$%^&)
結果6點50就搞掂晒所有野
出門口囉~
落左車...
哇!?搞乜!?
步速比平時快左30%!?
返到學校
不由自主地望住那邊
想起一些東西...
可是...
算吧
雖然今日係...
而我又應承左今日...
始終都是不好吧...
結果
向班房到呆坐...
打左鐘,點名
曉蕾&寶儀問我做乜好似唔開心咁個樣...
或許我真的是把感情放上面果種人吧?XD
但亦有好多時候,任何人都看不出我吧XDDD
我只好講笑話我在想辦法,因為我沒有做功課囧rz
佢地比我既反應係無言&信
但我覺得佢地仲估緊咩事...
係我心多嗎?
目前唯一能壓制住自己既感情or想法
就只有呆坐和聽歌...(但聽歌會留意歌詞,而那幾首又...唉)
IH堂...又難得一見天明貌似想發火的樣子呢= ="
小息落去RC
Lotus又話我冇同佢講盒帶件事
我自然反應發動,我肯定我100%講左放向你到,而你又叫我放向張檯到...
之後佢都冇同我爭論orz
佢又叫我同Marco落去幫佢入水(要未熟的,淋花吧?)
行樓梯落去
見到佢
呢個時候...
內裡另一個我既自然反應效果發動
步速加快...
等佢見唔到=o="
入晒水,諗住佢已走左...
點知,反應...(迷:閉嘴!)
入WC搵Marco,順便拖時間吧
點知又...結果都係(迷:夠啦!)
都係求其搵左個借口衝返上去XD
佢行佢既,我避我既...
感覺幾辛苦呢...= ="
個心亦有種難以易容既難受感...
上堂,又突然羅部手機出黎
但我亦諗冇可能吧
最後都係羅左出黎
orz
sim咭...(迷:難道...!?)我:睇黎係了...= =" )
Math堂
同小子&log2傾計...(迷ソ女x2:錯名呀!)= =""
個小紫真係蠢到,4月1係咩節都...唉
食飯
我就衝左落去搭車返屋企
諗住用後備機得唔得
But或許我太咩了
居然又想起...
返到去
又搭巴士,試野,結果失敗...
超急咁返黎...
突然又有奇怪既片段等東西飛左出黎...
返到去
並冇入到RC...
點解呢?
比自己既借口"就黎打鐘..."
咁就返返班房
有宣布話今日唔洗上cpop(心:正!XD)
落到去,話唔洗坐返自己個位wo...(唔慣囉...)
囧rz...梁文道 = ="
佢講得幾爽,正XDDD
放學,返上去羅返條褲&換返對鞋
邊同Marco傾計邊落返去,落到底
又見到佢...佢又好似想同我地講d野
但我雖然望到佢(佢都見到)
我亦扮到見佢唔到,佢最後就只好走了...(心痛極了...)
田徑開始
果日特別少人...
自己一個望住個天,雲,樹...
感到不自然既寂寞
結果都係忍唔住"唉..."左一聲
豆豆就問乜事
我就話胃痛(真係胃痛架!)
但我諗最主要,最重要既原因唔係呢點囉...
走人~
同Marco一齊走...
但都係想...^^"
兩個男人,夜晚,一齊走,感覺怪怪XDDDD
結果搭左小巴走(可惡有個大嬸坐左我第二專用位呀!\_/)
=======================================
今日全篇紅字orz...
點解?
嘿嘿~
because is用我熾熱既血寫吧XDDD |