緊急通知
由於發現了疑似入侵者(走狗)既關系
本小弟決定將對此日誌進一步既封鎖
如有任何不便,敬請原諒
(唔好捉我文法= =)
今日返教會
我癡左線呢~
記錯左今日係聯合...
睇黎我累到傻左@@(迷:你本就是傻= =)
詩雅無啦啦問我有冇膠布
咁我咪拎過去啦~
佢就好似好驚訝咁話真係有&好多= =||||
算少了= =
我都未入返貨~XDDD
今次既查經班導師係國華= ="
睇黎唔可以成日講日了囧
我明明就望住張筆記的
但唔知點解突然轉頭約105°左右
見到隻"格扎"囧
超無奈呢= =
個傻瓜詩雅問咩黎的
咪話:有隻"詩雅"爬緊囉~XDDD
佢個樣超無奈XDD
返到屋企
玩返巧耐冇拎過出黎玩既Kingzdom Hearts Ⅱ Final Max+
我在諗,點解咁難玩= =
跟住就醒起
我揀左惡夢Mode= =(即超難)
o岩o岩先醒起...
今日係龜龜生日= ="
大笨龜生日快樂~
補2008-07-12
最討厭狗
尤其係別人既走狗
冇主見!
淨係識得幫隻八婆狗!
明明就係八婆狗錯
佢就一齊黎吠我!
咩事呀!?
依家係你成日問我借眼鏡,係你整唔見我的
又賴我自己整唔見囉!
真係好討厭!
成日小事化大,懶醒,明明就肥婆,就成日話自己靚(嘔)
你死就算啦,唔好搞我吧
真係好嬲囉!
返左學校做英文個SBA
都算OK了~
之後過左調景嶺
玩左成個下午
同龜龜打Deck~
我場上齊左神、賢者&彩虹Neo~~~
太好了~XDDD
原本三隻打齊當生日禮物
扣佢八千血的
但佢好曳囉~
炸左我張神...Q口Q
用賢者殺左佢了= = |