ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 7 月 23 日  星期三   晴天


2008-07-23 分類: 未分類

RPG
捉了隻小亞古了~ >﹏<
升到28就悶了囧

成功砌了副小亞古既Deck呢~(迷:其實係奧米加吧= =)
現在只差實戰~
所以就要第聽日了~ XDDD
超期待聽日既來臨了~ >﹏<

睇了戀姬第三集~
馬超個樣都不錯呢~
張飛...
又令我諗起某個人講過既野...= =||||
此話就是...
「張飛...好~萌~呀~~~」

呢個時候...
令人即時想起...
牛高馬大,兩條唇鬚
被人話「好萌呀」
超想嘔囧XDDDDD



2008 年 7 月 22 日  星期二   晴天


2008-07-22 分類: 未分類

 今日
收到門既電話
就話叫我幫佢放段片落隻手指到= =||||
之後約1:06
向樂富MTR到收貨@@
返到學校幫佢整...

玩野
佢部機冇電==
後備電都冇電...
叉電器
比錯另一個牌子我...
真無奈呢...
又要返屋企整...
不過陣間我要出去set場...
書展要幫手
有會場張pass~
可以自由出入呢 >﹏<(我諗)

.

.

.

拎左張pass囉~
要一張張換= =(每日)
我地係向唔知四樓定五樓呢~(有迪士尼,新雅...果層@@)
最入既???熊...Orz



2008 年 7 月 21 日  星期一   晴天


2008-07-21 分類: 未分類

今日
朝早話要開會wo
唔理佢了~XDDD
中午先返學校
返到去就話
只係傾返一D普通野囧

三點鐘
就過左寶林
約左神原~
過左三期玩反隔離間野到睇咭~
見到以前向慧安園那頭的姨姨~(其實冇關系的囧)
成年幾冇過去幫襯幫襯呢囧
問返我寄賣既話~
wow~
賺左$75 >﹏<
太好了~收
左張$10
巧花下既Ω @@
之後就過左慧安園那邊~
神原買左幾包22
都好似得一張聖龍(閃)
之後話我聽呢代既抽咭技巧~
揀左兩包黎抽
一包中白帝(金咭)一張係聖龍(閃)@@



2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 未分類

返完教會
過左荷里活食野
跟著就返左屋企
之後又出左apm間吉之島買野~

祝細佬生日快樂~

 

補19-07-2008

今日
返左學校開會
但叫開會果條友仔遲到囧
12點話開
結果
就2點幾先開= =

完左
約左琪出黎樂富買Deck
點知副同步Deck賣晒囧
超無奈
買左勁多包薔薇龍set囧rz
結果
超伏地
一張薔薇龍都冇...



2008 年 7 月 18 日  星期五   晴天


2008-07-18 分類: 未分類

呢個咁既"惡夢mode"
終於完成了一週目了囧
用了40個小時多d...
其實我想話當中有好多時間係stop左
用黎食飯,去廁所,煮野食,傾電話,MSN.....(迷:囧)

終於見到K-B啦
超強
第一次打完全唔知咩事
被佢秒左囧rz
難怪chrizkch話難打啦~XD
chrizkch咁強都話難囧

三角戀既戰爭
好似經已正式開戰了呢囧
アルト...
祝你好運呢~XD
シェリル女王萬歲~XD



2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


2008-07-17 分類: 未分類

今日
終於打到ⅩⅢ機會既Ⅰ了
打完熱身戰後
就Save左

打GBU(個名巧難聽= =||||)
超想用EX-S呢~
但陣間就要比返部機人了囧

24號呀~快D黎啦~

.
.
.



2008 年 7 月 16 日  星期三   晴天


2008-07-16 分類: 未分類

今日
終於打到記憶之摩天樓到呢~
小六真的很強囧
打左幾次都唔贏= =

 

拎左成績表囧
同我預計既一樣
巧差呢XDDD

拎左兩個巧無謂既獎囧
好問獎(囧)
老師特別加許獎(囧囧囧囧囧...)
超無奈...



2008 年 7 月 15 日  星期二   晴天


2008-07-15 分類: 未分類

今日
終於交左I.T份SBA啦~
個個老師,大May都替我高興,開心...囧"

返屋企
繼續玩KHⅡ FM+  >﹏<
打花木蘭那關的第二次大佬
我玩KHⅡ時都要打三次= =||||
但今次打一次就夠了~XDDD
冇了那個超賺錢的bug真係巧難玩呢~XDD(炸)



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


2008-07-14 分類: 未分類

今日
起身
繼續玩K-HⅡ FM+
玩到千人斬呢~XD

約左Marco&龜龜過信和(其實係陪行)
行完就過左某餐廳食野~
同龜龜打Deck啦~

超伏囉囧
連續三鋪都係=囧="

同Marco過左慧安園那頭
某間玩具店執左過三期了/__\
結果過左咭將軍

失敗了= ="
洗左$280...= =||||||

後尾過左去睇KRR3
超白癡XD
配音難頂囧



2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


2008-07-13 分類: 未分類

緊急通知

由於發現了疑似入侵者(走狗)既關系
本小弟決定將對此日誌進一步既封鎖
如有任何不便,敬請原諒
(唔好捉我文法= =)

 

今日返教會
我癡左線呢~
記錯左今日係聯合...
睇黎我累到傻左@@(迷:你本就是傻= =)
詩雅無啦啦問我有冇膠布
咁我咪拎過去啦~
佢就好似好驚訝咁話真係有&好多= =||||
算少了= =
我都未入返貨~XDDD
今次既查經班導師係國華= ="
睇黎唔可以成日講日了囧
我明明就望住張筆記的
但唔知點解突然轉頭約105°左右
見到隻"格扎"囧
超無奈呢= =
個傻瓜詩雅問咩黎的
咪話:有隻"詩雅"爬緊囉~XDDD
佢個樣超無奈XDD

返到屋企
玩返巧耐冇拎過出黎玩既Kingzdom Hearts Ⅱ Final Max+
我在諗,點解咁難玩= =
跟住就醒起
我揀左惡夢Mode= =(即超難)

o岩o岩先醒起...
今日係龜龜生日= ="

大笨龜生日快樂~

 

補2008-07-12

最討厭狗
尤其係別人既走狗
冇主見!
淨係識得幫隻八婆狗!
明明就係八婆狗錯
佢就一齊黎吠我!
咩事呀!?
依家係你成日問我借眼鏡,係你整唔見我的
又賴我自己整唔見囉!
真係好討厭!
成日小事化大,懶醒,明明就肥婆,就成日話自己靚(嘔)
你死就算啦,唔好搞我吧
真係好嬲囉!

返左學校做英文個SBA
都算OK了~
之後過左調景嶺
玩左成個下午
同龜龜打Deck~
我場上齊左神、賢者&彩虹Neo~~~
太好了~XDDD
原本三隻打齊當生日禮物
扣佢八千血的
但佢好曳囉~
炸左我張神...Q口Q
用賢者殺左佢了= =



2008 年 7 月 11 日  星期五   晴天


2008-07-11 分類: 未分類

今日
唔洗參加果d稱為"文化活動"既活動
向到做SBA
感覺唔錯~XDD

Marco帶左咭咭比我呀~ ><
我居然睇溜眼= =
...

約左神原過彩雲
但佢未收工
所以我過左藍田
得出結論係
乜都冇囧
跟神原會合後
過左德豐睇咭

巧耐歷史既3代咭咭呀囧
突然見到部超龍美版
神原以半價$25買左XDDDD
之後個老闆又拎左幾部出黎
佢共買左五部
約共$225...
而我又破財了囧
洗左二百多元= ="
走了~
神原送左兩張К①比我呀 >﹏< (在中文譯本漫畫稱"斯路")
超開心~
多謝晒~



2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-07-10 分類: 未分類

收到消息
因為冇交"SBA"(即校本評核)
而被"退校"處理既人
共多達三十多名
而其中一名正正就係我......
當時呆了一呆
Lotus同我講
叫我快d做返好佢
估唔到有我份
又話個個老師睇到我個名時
都嚇了一跳...
曉蕾都立即打左電話黎同我講...
依家校長又話比多幾日我
補返佢
期限係下星二...
Lotus同我講
只要捱埋佢就好了
無論點都要做...
真係估唔到我都向個名單到wo
不過
呢d全部都係向我預計之內
後果係點,我係知道的...
唯一唔知道既
就係自己究竟想點...
又再一次被迷惘所擊中...

又有工做了~

.
.
.



2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09 分類: 未分類

今日...
唉~
唔講了...
好悶呢~
考試,Project week都完晒
但又要做埋晒咁多無無聊聊既事情...
真係令人好不爽呢
真係好想快d擺脫返學既日子
唔想再對住學校d人...

戀姬無雙終於動畫化了~ >﹏<
班細路叫關羽做"半老女人"
真係令人超不爽呢XDDDD



2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


2008-07-08 分類: 未分類

今日
阿姨佢地車我返去~

要交貨啦~
今日係報告日...
我地組係第一組報告囉囧
第一組報告...
超無奈,好樣衰
但可以早死就早著~XD
幾經辛苦,終於ko左了~
.
.
.
一點鐘了~
放飯啦~
過左樂富睇下有冇咭咭買 >﹏<
結果好失敗地洗左70蚊囉囧
.
.
.
幫Joao渣機
拍低其餘三組報告~
我發覺我渣機既技巧
真係差左超多囉~



2008 年 7 月 7 日  星期一   晴天


2008-07-07 分類: 未分類

今日
行返去時
遇到校長
同佢傾左陣
最後
佢話如果有d咩需要既話可以搵佢,大May&老師幫手~
都多謝佢先啦~
雖然佢唔講
我都會咁做XD

製作既最後一日
實在係冇心情去做呀~~~ = ="
真難搞(我指我自己)
一做,就做到冇停手
後來高佬問我依家做成點
我先停左陣...
但一停低左,就唔想做了囧
出左去,見到Terry
同佢傾Code Geass
先更正佢,第一圓桌騎士唔係小橙~!
跟住又傾小橙跳糟經過~(佢未睇)
後來講埋夏莉死左~~~
被口口(唔係"口",係日文來的~用中文字黎代日文)
射死左囧
頂到兩點鐘
被W老師(男)點左名上去
同教院既人傾計
原來係講公民呢d野囉~
無言...
完左,過左班房
隔左陣,見到老媽返左黎 >﹏<
超興奮XD
我,Marco,茹&老媽四條友向到傾計~
之後豆豆都返左黎
就五個一齊傾~
老媽個樣冇乜點變
反而係中文差左XDD
乜都完晒,過左元氣食
原來老媽唔只中文差左,數學都差左XDDD

哇~
零之使魔出左第三輯啦~
第一集就開始有點色色既感覺囧
真係超無奈呢~
計埋加一
五條友先食得個$242囉
囧左
其實係因為老媽突如奇來既返黎
我地又冇帶錢錢,所以先食咁少XD