首先sorry呀
皆因呢幾日
都有點事情發生
所以
我都唔多會留到cm比大家
請各位原諒
當然日記都應該會照打的...
今日過左網聚
又識了一班人
唔知係佢地覺得自己處理唔好定點
硬係好多野都搵我或問我意見
但其實我想講
我都做唔好得去邊的XDDD
場地方面,有點唔太通順
多得姓趙果個職員...
佢地話打佢一身囧
跟住aim同佢講
之後OK左
我問佢講乜
aim就話都係果D說話
聽左
即刻GET到了~
呢招的確好洗好用
萬試萬靈的呢~
當然,都要配合返
適當既語氣啦XD
.
.
.
識多左約3個會員
感覺唔錯~
當然心情都好左D啦
不過
今次我冇影相
因為我想去珍惜同佢地一齊既時間
唔想去影低當時既回憶
而浪費左影相的時候的那段時間... |