ZERO SYSTEM
ゼ ロの日記



 「愛はいつも私を傷」…って僕はつぶやいて
    愛を離さないで  
XXXG00W0
等級: 金VIP會員
暱稱: ゼロ
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-02-15
2023-02-13
2023-01-29
2023-01-05
2023-01-04
文章分類
全部 (1926)
ECO回憶 (17)
工作 (7)
星期四 (40)
特別 (72)
新生 (1)
未分類 (1789)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


2008-08-13 分類: 未分類

今日...
無野做= ="


打算約多毛出黎收咭@@


o岩o岩先留意到
原來條薔薇龍只係七星而已
條星塵"蟲"有八星= ="
難道係因為條星塵"蟲"有復活效果@@?
係既話就真係好無言= ="



2008 年 8 月 12 日  星期二   晴天


2008-08-12 分類: 未分類

今朝
十點幾都上到~XD

我終於有機會試KHⅠ啦~
感覺巧興奮~
不過
唔知係咪玩過Ⅱ既問題丫~
硬係覺得怪怪的囧
玩了一個鐘頭
就覺悶了囧
要搵素材,超煩= =
唔玩了= =||||

約左HKDMC既琪出樂富
佢真係駁得好盡...
但始終都係抽唔中張薔薇龍囧rz
結果就比我抽中左張金閃的~DDD
佢完完全全既O晒嘴XDD

我屋企樓下又好似有馬騮出沒囧
有三個差佬封路= ="
有馬騮出沒經已唔係第一次><(包括傷人)



2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11 分類: 未分類

今朝
又有一段時間上唔返囧rz

睇了R2第18話
這個...
是真正的孤獨嗎...?
這個就是"王之力"既影響嗎...?
"活下去"這個命令
點解要向呢個時候發動囧?
發動這個不是問題呀~
點解要發射"愛之女神"呀!?
人渣朱雀!
你殺死左娜娜莉呀!
你殺死左路魯修個妹呀!
你殺死左算係由細細個就識既朋友呀!
你知唔知呀~!
(迷:照咁睇,口口好快就會死囧)
(我:GJ~)



2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


2008-08-10 分類: 未分類

哇~
Qooza被攻擊
搞到我又諗唔到上咩網好囧(擦鞋仔= =)

打唔到日誌果幾日
每日都向到試上唔上到= =||||
打唔到日誌果幾日,每日都向到試上唔上到= =||||

琴日禮拜六
跟左以利亞團出活動
梅窩玩水戰囧(其實唔多想出)
不過當係養養眼就另作別論吧~ XDDD(迷:死色仔= =)
睇黎我都被視為一個些少變態的人呢~
點解?
皆因琴日我地向沙灘玩
日烈當空
我照樣著住一件T-S,一件外穿背心,一條黑色長褲囧...
落海游水
我唔洗換衫
就咁成個人落水囧
諗返起...
今次好似係我呢年第一次游水呢 =囧=
不過玩得都算開心
夜晚過左阿Ling屋企食飯~(其實係被佢阿爸叫的囧)
我,阿Ling既父母,佢樓下的鄰居傾計~

今日擺左D烏龍...
不過算數吧
我開始越黎越唔明白,越黎越唔了解自己了囧
.
.
.



2008 年 8 月 4 日  星期一   晴天


2008-08-04 分類: 未分類

琴晚
差唔多五點鐘先訓@@
七點幾就醒左
不過
又訓返落去XD
結果八點尾起身...
Non好晒D衫
就出左去了

十一點三左右就入到場~
買左少少野~
投票...
依然係堅持投女王一票的囧
跟喵喵,mango&chrizkch集合了後
巧無聊咁
企左向到巧耐
唔知做乜囧rz
後來入到cosplay區到坐坐
我就拎左剛剛買的KHⅡ既砌圖出黎砌~
只係得300塊
但我地四條友都砌左約個半鐘= =||||
最後都完成了~(遲後post圖)
跟住見到冰月大姐呢~
之前在HKDMC看過佢個樣
都唔似既@@
第二次見到真人
我當真高估左佢囧(炸)

.
.
.



2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03 分類: 未分類

今日
自己一個人返教會
搭巴士
遇到阿Ling~跟住就一齊行(其實差唔多遲到了囧)
最後我地搭的士返去...= =||||

完左
同巧多人傾計~
而我亦知道大家係關心我~
不過...
我真係唔肚餓吧
唔洗係咁叫我食野吧...^^"
被阿Ling個阿媽捉左
聽晚去一齊食飯...
有點不好意思呢

三點鐘先返到屋企~
開洗衣機洗衫
NOW:

non衫
收衫
摺衫
煮野食
食野

陣間:

洗碗
休息一會
再收衫
Non衫
摺衫
煮野食
洗碗
沖涼.....@@

呢幾日都應該唔得閒留cm比大家
請各位多多原諒呢



2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


2008-08-02 分類: 未分類

今日
11:30過左漫節
感覺一般(迷:太糟糕了囧)
Game girl既質素算不錯~XDDD
相對比靚過黑妹= =
Cos...
見唔到女王囧
只好投佢一票~ ><
投13號呀~(P.S:對人無興趣,純粹萌那位女角XD)

之後過左MK~
行到超累~"~

9:XX先返到屋企
屋企人出晒旅行
點解我仲向到?
皆因我講大話話要補課
所以唔洗去~XD

開洗衣機洗衫,non衫,收衫,摺衫.....@@
今晚開車打機決定

 

補01-08-2008

買左新袋袋~



2008 年 7 月 31 日  星期四   晴天


2008-07-31 分類: 未分類

向屋企自己跟自己打Deck= ="(迷:腦殘的= =)
得出結論...
係不可能的X囧

o岩o岩接完阿媽機返黎囧
系機場遇見黑*會那群女人囧
完全無興趣行埋去睇= =
真不明白點解咁多人...

GBU三個save都拎左Hi-Nu啦~
超想知最後一個限制點解除囧



2008 年 7 月 30 日  星期三   晴天


2008-07-30 分類: 未分類

今日
在家中執Deck~
為了對付龜龜新砌中的而再執執...
真的很難搞呢~
我既思想依然被困於E•Hero囧
只好令佢既怪獸效果無效算了囧
如果用那副新執的
單單只靠"彩虹衣"呢張裝備
係唔夠打的...
結果,比我搵到那張隱普出黎...= =
只要有齊三張(即要多兩張)咁就冇問題了~XD
皆因佢既主力獸
完全符合我那張隱普既要求~XDD
TDGS-JP058「召喚制限-パワーフィルター」永続魔法
お互いのプレイヤーは攻撃力1000以下のモンスターを特殊召喚する事ができない。

打算聽日返學校整野~
一號或會出擊漫節 或 跟龜龜Duel
二號出擊漫節準備



2008 年 7 月 29 日  星期二   晴天


2008-07-29 分類: 未分類

今日
打贏左兩個ⅩⅢ機關既人了
幫高飛拎左個新既武器~
打No.7既菇又幾好玩呢XD
不過
ⅩⅢ機關始終都係打剩一個...= =
次次都係差少少就贏囧

太討厭糗事既發生= =
每發生一件
就會忘記不能
甚至非常討厭自己(?)
即使別人唔介意
但我自己卻超介意...
話說
我自己都算係隱藏型的
完美主義者吧XDDDD(這是我話的...= =+)

今日開始
正式在HKDMC
無限期潛水決定

====================================================================

2號出擊預定

目標:漫節



2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


2008-07-28 分類: 未分類

超開心~
以平價買入了Bo-v系列咭咭

 

ガンダムバトルユニバース隱藏關密碼

關卡名                            密碼 

時代の狭間                      いたサみし            
あれはいいものだ             ちいボんか
νの血統                           ばきテなし
ザククロニクル                  んよンのこ  
ガンダムユニバース          うくがちれ  
湖の秘密                         まてはかは
若き彗星の肖像                くきならナ
天空の海賊たち                つにをがン  
空飛ぶサクサム                かもつガセ
ファミ通編集部の乱            えのけンン
蘇る黒い三連星                 るをてダス
電撃ファイト                       んみいムだ



2008 年 7 月 27 日  星期日   晴天


2008-07-27 分類: 未分類

今日
last day返書展囧
真係好多謝花膠~
返足咁多日
得佢一個今日黎探過我~
感動T﹏T(雖然佢為了保住水喉才來書展囧)


先抱歉一句,以下講既,並不是針對女生,而是針對那位人兄而說
女人真係麻煩
今日唔洗返黎
佢又要返
過到黎又唔係幫手,淨係搬左一兩樣野就向到嘈三嘈四 
好心你啦
學人向到大聲夾惡
義工係唔洗收錢架~
你唔係呢d常識都唔知呀嘛~
話向到幫手一日就收$30
你唔好去搶?
又唔知自己又大份又"亞"位wo...
咁唔想幫手,你又返黎?
唔好返嘛,留向屋企唔好阻住我地嘛
真係把鬼火...


今日應該就係向果頭買野既最後一日
以下係呢幾日買下來的物品囧




2008 年 7 月 26 日  星期六   晴天


2008-07-26 分類: 未分類

返左書展幫手
我地係向
五樓
親子閣
入邊的囧
得閒黎探探我吧~XDDDD

午飯
原有$100用的
但校監請食飯
所以就唔洗用~XDD

返去繼續~
有個K3的小妹妹好得意~
佢識巧多恐龍囧
話係佢爸爸成日陪佢睇= =||||

收工~
又過左青文社買書~XDD
買左本DM對戰咭既書
諗住都應該o岩我用~
反正$10/本XD



2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


2008-07-25 分類: 未分類

今日
返左書展幫手
原來我地係向
五樓
親子閣
入邊的囧
得閒黎探探我吧~XDDDD

中午
過左正文社
買左四本王國之心~
太好了~
一直都巧想買,巧想睇的...T﹏T
Kairi都係大個左先靚女XDDD(指Ⅱ代時)
Ⅰ代時的麻麻~ =.=||||
Sora都冇咩特別~XD
Riku大個左型仔d~(指Ⅱ代)
Ⅰ代時都係有點孩子氣囧(迷:家陣你好大咩?下?)

.

.

.



2008 年 7 月 24 日  星期四   晴天


2008-07-24 分類: 未分類

今日出網聚~
會好夜先返@@

.

.

.

一言難盡...
但重之就玩得巧開心啦~ >﹏<
$130...
見到大家,又可以咁開心咁傾計,玩,食野點都值得的