Xavier_Boy!!!
中學原來係好唔得閒咖- -
Xavier_Boy
暱稱: Xavier_Boy
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2020 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
預賽的一天
好慘呀- -
好鬼痛呀!!!!!!!!!!!!...
早上的長跑
呠呠的一天
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 541
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


好辛苦呀!!!!! 鬱悶 分類: 未分類

今日= =

好辛苦呀- -

喉嚨唔舒服呀  - -

早上仲要跑步= =

我好盡力咖啦 - -

都追唔到生哥= =

就黎追到果時

冇氣- -

o左囉 - -(頂)

跟住仲要swimming test - -

生哥唔夠人快呀 (哈哈)

仲諗住佢會好快tim- -

點知都係唔夠石仔同趙俊明快

上完體育仲辛苦

上樓梯勁累= =

完!

聽日得閒先打啦- -

 

唔想再喉嚨唔舒服啦!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 Xavier_Boy 的日誌)


Xenia814 於 2007-10-22 08:20 PM 發表:
Hello!..
你無野丫Ma...?
估唔估禾係邊個呢?
Ka..下先話你知....
我要溫小測先哇!!..
8*ByE
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一早知啦= =
睇你個名 - -
劉xx
Posted at 2007-10-23 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



o0顛乂詠怡0o 於 2007-10-22 06:33 PM 發表:
你冇事牙麻~~~''快D好番=]]CommenT``到了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



班長 於 2007-10-22 05:49 PM 發表:
車~你好勁咩!!swimming你攞幾分啊??hehe...我好廢ga
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

14分- -
好廢- -
得未
Posted at 2007-10-22 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]