今日
越野比賽時間:18:16
都算好咖啦= =
比之前快左4分鐘=========
琴日太唔得閒
冇打日記-------------------
今日打返==------------
---------------------------------------------
今日上左兩課就走左00000
上左車因為食得一飽ge關係
有d想嘔------------
勁多氣係果肚到-0-
跑完之後
太約4點先返學校
跟住同左人地打波
6點回家了.......
完