今日去反之前做戈間PP島泰國美食.食飯 ..反正屋企人比佐500蚊我.又屎忽痕.就去試下d野有幾好味.
頂佢.入到去之前同我做兼職d女仔唔見曬.得我仲話傾下閑計. 點知換晒d人.全部都七老八十.成個大陸雞咁.
難得有錢梗係嚓反餐勁喇.之前我打工成日受佢氣 .當我係邊個.此仇不報-非曾sir ~
為佐面子.點佐兩個飯 .海南雞飯+泰國炒飯(豬肉)+椰青←(唔好話我on9仔)~
個死肥婆望住晒.(美玲) 個名都柒過人.咁大件都叫美.屎忽大過菠蘿.個波成個木瓜咁.十足十肥婆奶奶咁.
唉!叫佐咁多野.唔食又覺得幾唔底.仲知叫個fd黎啦.餐飯食到我傻下傻下咁...... 叫埋單.憨居.食我75蚊 .雖然有d後悔.不過可以將之前咬我既人反咬返佢一啖.值!
反屋企半路就想屙屎. 都唔知係唔係d食物有問題 ***咁都好.件心事屈佐咁終於發洩晒 凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸!!正!~
臨找錢比我陣食.洩底少少.未佐面子 .我就拿反d銀紙.跟住有一個5蚊+兩個1蚊散銀話貼士. .型到佢0.0v
  ....有錢真係威.好過買點. 凸 凸!
分類: 未分類 |