話說我都好耐冇打qooza啦
哈..唔知點解玩玩下跑online講講下會講qooza..
所以就打番了s0 sad
e排做左毒撚..唉..成日係屋企都唔知做乜=.="
希望搵番份工做住先啦..
同埋好希望想試下c0splay e方面~_~
因為可能我自己比較毒既關係..(笑)
之前都試過出c0splay嫁啦..大蛇丸
但其實我覺得我只係c0splay得麻麻
希望自己改善一下..^_^
ThE EnD!~