燕燕^0^!!『I』 L◎VE Y●Ω

510,721520□◇■3605301314≧≦5218013

數字內裡有密碼>0<

又傻又顛㊣是我.....誰來愛我∩┼∩♀↖↗♂

                                            Help help!!☆♀★

XianYan1236
暱稱: ☆傻◇豬○>.<
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
請你不要愛我~~~
心情好番啦!!
3日
愁皮苦面
某某與XX
文章分類
全部 (107)
生活事~~ (21)
健康~~ (7)
傻事~~ (7)
學校 (5)
學業類 (9)
興趣~~ (4)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*廷廷*
kelvin
Pakyee
panpang
TingTing
vicki
文瀚!!
文文
梁堅成
敏敏!xanga
敏敏bolg.yahoo
敏敏xanga
婷婷xanga
琪琪xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 67
今日人氣: 0
累積人氣: 2227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


失望.... 鬱悶☆○★

今日派佐測驗卷啦!!之前噶心血白費啦!!我50幾分砸!!!

不過假如我唔溫書噶話!!可能"肥佬"拉!!^=^

今日超累!班會仲講咪d咩咩中國畫!!討厭!!搞到勁眼訓!!

放學,我唔想番電腦美術!!!但驚miss鬧!!所以番佐電腦美術啦!!對住部電腦,隻眼好痛!!!!

天日番大陸拉!!不過唔至幾點!!可能晚上先起程!!可能一早....^@^唔知點啦!!

刊登時間︰2006-10-28 09:21 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


^-^ ☆○★

今日無端端唔舒服!!肚痛..頭暈...慘阿!!上堂想趴低!!!~~但2個老師都唔比,因為我沒講話唔舒服...因為我驚老師唔比我上堂,叫我去教導處休息....so 頂住頂住....

lunch time 沒事啦!!!精神到乜甘!!去電腦室整個powerpoint......得個吉番黎....T.T

放學本黎想走嘎!!!!但阿敏敏話睇波波,其實唔系睇波波,而系....啊暉暉話佢上電腦室整powerpoint,我想下我地都未做完..上去做..邊做邊等敏敏啦!!甘就上佐去拉!!但只系整佐DD野!!>3<

番到黎做完工作紙就政整個powerpoint,哈哈!!岩岩先整完~~~^^

刊登時間︰2006-10-26 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


唔知發生乜事!! ☆○★

今日好地地的一個暉暉....一個下午就變成精神恍惚的暉暉....發生乜事ㄚ!!問佢又唔講....擔心.....(如果你系暉暉噶話,睇完日記就留言講比我知你乜事啦!!!你唔講我好擔心啊)

kaka!今日社會服務團開會啊!!!!救命啊!!開佐成個鐘~~~~

最慘噶就系:主席話有D人身為幹事,一個服務都未做過......我當場0曬嘴.....因為我沒做過......kaka...愧當...^0^

哈哈!!番K就做功課!!幾乖....做英文作文.....哈哈!!!先話佐一幅人唔似人,怪物唔似怪物噶畫~~!!!系new cartoon噶角色....哈哈!越畫越欣賞呢幅畫.......2個字"騎咧"哈哈!!怪物中噶怪物.......^^

刊登時間︰2006-10-25 09:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


無端端被人用佐黎作古仔 熱情☆○★

kaka~~好慘啊!!!做佐女主角!!!哈哈!!!!!好威啊 !!!仲想做多幾次添!!有沒機會呢!!!

今日歷史統側啊!!!好似好多錯佐.....不過人地同我講...只要盡力就得拉!!!

沒錯!!我已盡力!!死而無憾*@-@*

放學有人叫佐類似"小鳥"噶名出黎!!!Is my花名,以後邊個叫就打邊個~~邊個都沒得例外....

佢叫佐,我就打佐果個人一巴.....結果梗係被佢打番轉頭啦!!"叭...."kaka~我塊面........唉!!!仲耳鳴.....沒人救我啊!!!

記住你地......你地...........

阿爸呢排唔舒服啊!!!~~點呢!!佢衣架去佐檢查身體!!希望沒事啦!!

刊登時間︰2006-10-24 07:48 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


傻更更 ☆○★

我唔識歷史~~叫人教我~~系中3噶一個哥哥..個名唔識打...*hee*

佢好好人啊!!教佐我~~但我唔系好明~~不過要謝謝.......

今日默書OK拉!!中文!!哈哈!!尋寶遊戲第ㄧㄚ!!好野!!有禮物!!系熊仔餅!!呵呵!!好食

放學補習~~ㄧ個人做曬值日ㄚ !!擦黑板~~搞到成身粉筆灰~~~

刊登時間︰2006-10-23 08:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]