| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
| 系k做作業 ☆○★ |
沒街去~~系k寫作業!!悶~~
悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~悶~~
|
|
刊登時間︰2006-10-02 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 去佐人地屋K"歐" ☆○★ |
國慶節啊.......沒地方去玩!!悶悶悶@-@
本黎今日有個男仔叫我去街!!但我穩藉口推佐~~呵呵~同阿根去佐阿敏屋K玩~但都沒乜好玩~~=.="
玩佐6個鐘度~~好悶啊~有累~沒人幫我捏骨~慘!!!!T.T
出佐街見到劉亦菲~~好亮啊~~真人亮過上鏡~下次又見到邊個呢?? |
|
刊登時間︰2006-10-01 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] ☆○★ |
|
|
刊登時間︰2006-09-30 08:50 PM
|

2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 贏佐啦 ☆○★ |
贏佐啦~~壁報贏佐啦~~好彩沒白費心機~~kaka >3<
啦啦隊黎拉~~加油啊~~要冠軍啊~~唔好衰比2乙班睇~~死人2乙班~~屎Q王!~~抄人地個壁報~~好彩沒贏~~抵死~~

|
|
刊登時間︰2006-09-30 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 仲病緊 ☆○★ |
病啊~~你幾時先走啊!!好辛苦啊~今日去睇佐醫生~~感冒!!@-@
今日我有個FD生日~~全班一起同區講"生日快樂"我都想啊~~
我今日
1.聆聽測驗成績4/20分,全班最高10.5分.
2.中文默書95分,錯佐一個字
3.中文作文60分.
慘阿!!好彩聆聽唔使叫家長簽名 |
|
刊登時間︰2006-09-28 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|