| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
討厭的一天 ☆○★ |
今日9點幾."鈴鈴鈴"阿爸噶手機響了起來~阿爸接佐電話,好大聲係度傾電話,吵住我沒教好訓.果陣時只有3個"好"第1個:好吵.第2個:好熱.第3個:好癢.係熱到癢~唉~我訓又訓唔到.甘我就起身沖涼,因為實在太癢啦~
衝完啦!成身舒服曬~本黎以為一早同阿根去圖書館嘎~但係......結果沒去啦~只有呆在家裡~坐係度,突然間阿爸食煙阿~~唉~我係最頂5順d煙嘎,所以我係5會選d人食煙係一齊~~哈哈.甘我咪話阿爸囉!但比區鬧番我=.="區話區話可以就可以~岩就岩,錯就錯.我就講囉:你大曬啊!區話大過我啊!我真係沒野好講囉~我只有坐係度.
過佐一陣,要煮飯啦~好快就是食飯拉~好好味~ 食完洗碗~慘~總於洗完啦~我咪睇書囉~因為太無聊啦~邊睇邊玩~無聊.....甘樣一天又過佐拉~
|
|
刊登時間︰2006-09-02 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 1 日 星期五  |
| 勁累,5開心 ☆○★ |
今日6:30就起身啦~~要番學啊~因為做佐總務幹事,開門係由我負責~所以要番早D!好辛苦啊!8:05先正式上課~但唔係講書噶堂,係講D無聊野~例如:開學噶新規則.回條~聽校長講D聽厭佐噶野~~唉~一個字"悶".11點啦!期待放學的時間到啦~但聽到啊sir話D幹事要留低整好個壁報~但是個個幹事都 唉~
我地剩係係電腦腦度列印D字出黎就用佐成個鐘~(係我地電腦噶技術問題)啊sir得閑拉~區黎班幫我地搞~唔使15分鐘~阿sir列曬D字出力拉~我地番到課室,一個人影都沒~D男仔全部走曬啦~我地非常失望~一個人都沒留低係度幫手~我地只好5個女仔一起做啦~但係D材料不足~做唔到~等miss食飯番黎縣可以拿D紙做底~
"咕咕咕"聲音係係課室黎的~~哈哈,原黎係我地5個人噶肚餓聲~~我地睇睇個鐘1點幾拉~飯都未食~本來係想出去學校食嘎~但係D薄好重,唔想帶咪落街~甘我地要有人係度睇書包~有人要落街買野~但陽光猛烈,沒人落去~甘我又餓,我就去買囉~有個人就唔知食乜~所以同咪我一齊去~(我係咪好好人啊 )去買佐1個鐘度~買曬番黎啦~好辛苦~好熱!!@-@暈啦~有一個人沒帶錢~我地比d也區食囉~區地正系2包薯條~中係甘多人食~我有飯食~所以薯條未食過~我有2只雞翼~我比佐一只沒帶錢噶朋友食,(叫甜甜)我D係雞肉飯,有一個朋友叫ㄚ怡,我比佐一塊雞肉比區食~(我點解甘好人阿)我地食完沒人拾野~唯有我拾囉~拾完D垃圾沒人倒~我沒去倒~我同阿怡上樓羅底紙~落黎~區地沒倒~仲人影都沒~我只區地去圖書館玩~我地沒黎區地!我地2個人去整~我地想佐很久先佐用乜顏色噶底紙先好睇!最後用佐藍 綠相隔我地整底紙整到4點啊~D字中未貼上去啊~慘慘慘 .叫區地掃地.沒人肯做~唉~我貼完咪去掃地囉~頭先噶垃圾中未倒 我係嚴重聲明:我係唔會倒垃圾噶~你地唔好倒啦~哼!!*^*5點啦~~走啦~我地去穩啊sir,話比區知整好啦~得閑上去睇下~雖然唔係好好,但係用佐好多心血嘎~啊sir驚奇甘講:你地未走啊~頭先上去唔見你地噶~OH 區黎過陣時去佐圖書館羅野交野~講完就走啦~臨走阿怡請我飲野~區話我做佐好多野窩~區係女班長.唉~男班長早就走佐啦~番到屋K啦~第1件事就係問邊個有沒上過QQ!因為早幾日過個人話上QQ~我料到區會上~但我沒上~對唔住ㄚ~區天日就番學啦~祝區比心機D讀書啦~我會努力嘎啦^v^ |
|
刊登時間︰2006-09-01 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 時間5多 ☆○★ |
今日一早就被阿爸叫醒~好討厭啊~我起身就洗3~阿媽話D3差唔多係我噶~區就話唔洗,甘我咪洗囉~洗完就上床睇書~睇得都唔安樂~好吵~好煩~下午就約阿根根去圖書館睇書~由4點幾睇到6點幾~跟住就番K嚕~討厭的一日又過去啦~天日就番學啦~希望可以穩到快樂啦~~ |
|
刊登時間︰2006-08-31 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] ☆○★ |
|
|
刊登時間︰2006-08-30 11:14 PM
|

2006 年 8 月 29 日 星期二  |
| 幾開心啦!! ☆○★ |
今日同2個f行街街,好彩沒落雨雜~~唔係又變落湯雞啦!!今日都唔錯,好耐未同區地感開心啦!!呢排感情好佐d啦!!雖然陪區地行到腳都痛~~但總覺得值得囉!!後尾有個朋友請食M記.真係好好味 搞到7點先番屋k!!番到屋k沒胃口食飯,就對住部電腦,係度Play game,玩佐一陣,就好累.就去洗白白嚕.洗完一身輕鬆曬!!跟住終於有個人上線陪我傾計啦!!但唔岩時候,好多人打電話黎~~搞到come come轉,好煩-0- 傾到10點幾,終於可以收線啦!!就同一個人傾計~~區係海哥哥,果日我唔開心,區陪我傾到2點幾.真有D唔好意思. 今日又陪到我想訓為止,區真係好好人啊~~令我感動到想喊~~但又喊唔出~~哈哈^-^甘樣又過佐一日啦~~時間真係快!~~又快開學啦~~收拾書包比心機讀好書!!唔好比阿爸睇死~~努力~~ |
|
刊登時間︰2006-08-29 11:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|