| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 17 日 星期日  |
| 我好傻阿~ ☆○★ |
今日我去行山啊~~好好玩~有山又有水~~哇~GOOD
行完山~~只腳好痛啊~~但有海水玩~除鞋落水~~勁啊~玩水舒服曬~
3:30走人啦~~搭小巴番地鐵站搭地鐵~~
阿根話區想見下我琴日去圖書館見過果個傻佬~~我咪叫果個傻佬出黎~真係好傻阿~你答應佐~仲話黎接我添~~但係有3個老師係度~
落小巴拉~~一落佐車就見到區~但區見唔到我~=.="一眨眼~唔見佐啦~呵呵~奇怪~
搭地鐵啦~我打電話比區~話我上佐車啦~阿SIR叫上~不如係金鐘噶地鐵站等~
我到啦~等佐一班車~果陣搞肚痛~~我個fd叫住區話我係度~但區上佐車~~我仲比fd鬧~好無奈~跟住我都走沒理區~我個fd話叫區番轉頭~區真噶等我~果幾個站區上佐同一班車~係我後面,嚇死我啦~!
我到站啦~飛衝出車廂~~走走走~~好驚~因為只得我一個人~我驚唔知點面對~~走~~逃避~
區打電話問我係邊~我話番緊k~區話黎搵我~我話你搵到咪搵囉~~
區真係傻佐一個鐘去穩我,我無比具體噶地址~所以搵唔到~區番k拉~放鬆曬~
電話響拉~唔使睇都知區打黎~同區傻佐一個鐘~
我拒絕做區噶請求~~~
我唔知點脫身~~教我啊~
放唔到我地影噶相~~=.="
|
|
刊登時間︰2006-09-18 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 16 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] ☆○★ |
|
|
刊登時間︰2006-09-16 09:45 PM
|

2006 年 9 月 16 日 星期六  |
骨好痛啊 ☆○★ |
今日成身骨痛,行路好似ㄚ婆甘行,舉手舉唔到~~~~好痛啊~~沒人幫我擦藥油~~好慘啊~
琴日做值日生比人扣做分~~因為我,我掃地,掃完啦~~甘倒垃圾果個人咪倒垃圾囉~~之後我發現有D垃圾我咪拾起區,放落垃圾鏟度~~之後沒倒~~甘就扣分拉~~今日被阿sir詢問~~當住全班面~~好無奈~~
放學仲要去見區~~算la ~當係一次教訓~下次一定唔會再犯~~~令我深刻D
好慘啊~~勁多功課~~做死人啦~~
但我星期日可能去行山~~阿媽唔比阿~~話我骨痛~~so唔比~5知點算~~
好辛苦啊~~~
仲未收到信啊~~~~ |
|
刊登時間︰2006-09-16 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 5開心啊~~ ☆○★ |
今日噶中午,是輪到我值日拉~~係掃地~~
掃地果陣時被個男子嚇啊!! 好討厭啊~~不我唔會係度講出黎~~不過區個明一定要講余家驅
仲有就係學校被人唱~~話我同阿邊個邊個一對~~搞到我好無耐~~中有話余家驅係my son~~
番到屋K~~做野失魂落魄~~沖涼用作洗頭水~~食飯差D比魚骨肯親~~~
今日香港地震阿~~~好彩我呢度沒地震~~我個同學過邊地震阿!~~恐怖 |
|
刊登時間︰2006-09-14 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 13 日 星期三  |
"黑仔" ☆○★ |
今日超"黑仔"ㄚ~~
第一:番學落雨,搞到成身濕曬,番到學校,成條裙濕佐~~搞到成身好凍~~又沒人雪中送炭~~好凍好凍~
第二:上堂好無故地欠帶佐課本~~好慘~又記佐一個名啦~~早2日先欠帶佐作業,又記佐個名~~唉,慘~
第三:中文噶學習小組同佐一班三唔識七噶人~~另外,中文噶角色扮演又係甘~~中無耐噶係呢個分組又係同番之前果個組噶其中一個人~~
第四:美術堂噶分組又同咪一個唔想同噶人一組,唉,真係好想喊出黎,因為果陣時肚又好痛~勁痛啊~

|
|
刊登時間︰2006-09-13 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|