燕燕^0^!!『I』 L◎VE Y●Ω

510,721520□◇■3605301314≧≦5218013

數字內裡有密碼>0<

又傻又顛㊣是我.....誰來愛我∩┼∩♀↖↗♂

                                            Help help!!☆♀★

XianYan1236
暱稱: ☆傻◇豬○>.<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
請你不要愛我~~~
心情好番啦!!
3日
愁皮苦面
某某與XX
文章分類
全部 (107)
生活事~~ (21)
健康~~ (7)
傻事~~ (7)
學校 (5)
學業類 (9)
興趣~~ (4)
未分類 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
*廷廷*
kelvin
Pakyee
panpang
TingTing
vicki
文瀚!!
文文
梁堅成
敏敏!xanga
敏敏bolg.yahoo
敏敏xanga
婷婷xanga
琪琪xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 67
今日人氣: 3
累積人氣: 2240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


我好傻阿~ ☆○★

今日我去行山啊~~好好玩~有山又有水~~哇~GOOD

行完山~~只腳好痛啊~~但有海水玩~除鞋落水~~勁啊~玩水舒服曬~

3:30走人啦~~搭小巴番地鐵站搭地鐵~~

阿根話區想見下我琴日去圖書館見過果個傻佬~~我咪叫果個傻佬出黎~真係好傻阿~你答應佐~仲話黎接我添~~但係有3個老師係度~

落小巴拉~~一落佐車就見到區~但區見唔到我~=.="一眨眼~唔見佐啦~呵呵~奇怪~

搭地鐵啦~我打電話比區~話我上佐車啦~阿SIR叫上~不如係金鐘噶地鐵站等~

我到啦~等佐一班車~果陣搞肚痛~~我個fd叫住區話我係度~但區上佐車~~我仲比fd鬧~好無奈~跟住我都走沒理區~我個fd話叫區番轉頭~區真噶等我~果幾個站區上佐同一班車~係我後面,嚇死我啦~!

我到站啦~飛衝出車廂~~走走走~~好驚~因為只得我一個人~我驚唔知點面對~~走~~逃避~

區打電話問我係邊~我話番緊k~區話黎搵我~我話你搵到咪搵囉~~

區真係傻佐一個鐘去穩我,我無比具體噶地址~所以搵唔到~區番k拉~放鬆曬~

電話響拉~唔使睇都知區打黎~同區傻佐一個鐘~

我拒絕做區噶請求~~~

我唔知點脫身~~教我啊~

放唔到我地影噶相~~=.="

 

刊登時間︰2006-09-18 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] ☆○★

請輸入瀏覽密碼:  

刊登時間︰2006-09-16 09:45 PM

 

 

                  



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


骨好痛啊 鬱悶☆○★

今日成身骨痛,行路好似ㄚ婆甘行,舉手舉唔到~~~~好痛啊~~沒人幫我擦藥油~~好慘啊~

琴日做值日生比人扣做分~~因為我,我掃地,掃完啦~~甘倒垃圾果個人咪倒垃圾囉~~之後我發現有D垃圾我咪拾起區,放落垃圾鏟度~~之後沒倒~~甘就扣分拉~~今日被阿sir詢問~~當住全班面~~好無奈~~

放學仲要去見區~~算la ~當係一次教訓~下次一定唔會再犯~~~令我深刻D

好慘啊~~勁多功課~~做死人啦~~

但我星期日可能去行山~~阿媽唔比阿~~話我骨痛~~so唔比~5知點算~~

好辛苦啊~~~

仲未收到信啊~~~~

刊登時間︰2006-09-16 12:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


5開心啊~~ ☆○★

今日噶中午,是輪到我值日拉~~係掃地~~

掃地果陣時被個男子嚇啊!!好討厭啊~~不我唔會係度講出黎~~不過區個明一定要講余家驅

仲有就係學校被人唱~~話我同阿邊個邊個一對~~搞到我好無耐~~中有話余家驅係my son~~

番到屋K~~做野失魂落魄~~沖涼用作洗頭水~~食飯差D比魚骨肯親~~~

今日香港地震阿~~~好彩我呢度沒地震~~我個同學過邊地震阿!~~恐怖

刊登時間︰2006-09-14 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

                  



2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


"黑仔" 不安☆○★

今日超"黑仔"ㄚ~~

第一:番學落雨,搞到成身濕曬,番到學校,成條裙濕佐~~搞到成身好凍~~又沒人雪中送炭~~好凍好凍~

第二:上堂好無故地欠帶佐課本~~好慘~又記佐一個名啦~~早2日先欠帶佐作業,又記佐個名~~唉,慘~

第三:中文噶學習小組同佐一班三唔識七噶人~~另外,中文噶角色扮演又係甘~~中無耐噶係呢個分組又係同番之前果個組噶其中一個人~~

第四:美術堂噶分組又同咪一個唔想同噶人一組,唉,真係好想喊出黎,因為果陣時肚又好痛~勁痛啊~

刊登時間︰2006-09-13 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]