| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 時間過得快 ☆○★ |
今日好快就過佐一日嚕,今日學佐好多野啊!!~~過得好充實~~
眨下眼,又放學嚕!!放學梗係番屋K啦~~我甘乖~~呵呵^-^Œ
我地4個人一起放學,知道佐一個人噶野~~區睇落去好靜,但聽佐之後就唔就覺得~~區曾經試過同3個男仔ㄧ齊,但結果都係散.我都唔知d人甘鐘意玩呢d.我都唔明白,因為我未試過,Because 我乖.哈哈
番到屋K啦~~總於可以放下那沉重的書包啦~~放低佐一身輕曬~~休息佐幾分鐘就睇書啦~~因為本書唔係我噶,我要儘快睇完區,比番人地,果本書係叫«判逆歲月»我睇到第7本拉~~好像第8本快D出阿~好好睇啊~~好深刻~~不過叫我講番出黎就講唔出啦~~我只會睇唔識講~~哈哈
甘快又一日啦~~時間過得好快啊~~
|
|
刊登時間︰2006-09-12 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 11 日 星期一  |
痛死我~~ ☆○★ |
今日無啦啦欠佐作業,好無耐=.="
仲有今日肚痛佐成日,痛死我啦~~
放學去佐圖書館溫書~~幾乖6點幾先番屋K,好驚啊~~自己一個人番去,好驚再次~~~
到此完筆~~~ |
|
刊登時間︰2006-09-11 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 作業搞到我死嚕~~因為我唔識~哈哈 ☆○★ |
今日做作業做到我死死下,沒人可以幫下我~~=.="
不過我係做下停下,做佐成日~累啊~~
沒人幫我按摩~~唉,命苦~~累拉~~訓教教豬嚕~~ |
|
刊登時間︰2006-09-10 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 9 日 星期六  |
傻下傻下 ☆○★ |
近日本黎唔想番跳繩,但唔知點解自己會番佐去,不過遲到>3<
番到學校,阿sir就同D中一噶同學(即係我地噶師妹)講:唔好學你地噶師兄師姐啊~~仲有D未番噶~唔好學!!!=.="
我1:00就放,但我4:00先番,我同個同學去佐行街街.~~~好累啊~~邊個可以幫我捏捏~~
番黎更係做作業拉~~做度衣架都未做完,天日繼續努力~~但要人幫幫!~
星期六的晚上寫的 2006/09/09 |
|
刊登時間︰2006-09-09 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 最後一日啦 ☆○★ |
哇~近個星期好辛苦啊~差D搞到我病~~
今日係今個星期最後一日番學啦~~但係都係好累,好眼訓.
放佐學番到屋K,上床唔夠5分鐘就訓到成隻豬甘,呵呵!!累下累下就一日啦~~ |
|
刊登時間︰2006-09-08 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|