| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 21 日 星期二  |
超眼瞓呀....  |
分類: 未分類 |
今日7點先起身呀.....要那那聲攪定呀....勁眼瞓呀...返到去第一堂Bio,好難先頂到呀....跟住兩堂數學.....頂唔順啦,瞓左差唔多兩堂呀....好正囉~小息落左去食野,返上去上兩堂中文,都好似冇做過野咁呀,超feel呀~我鍾意呀.....lunch又係去金龍呀,得我地4個~返到去上英文,又係上mmlc睇野呀,悶到我瞓左....跟住兩堂che,勁眼瞓....兩堂呀....仲難頂過一堂bio呀.....放學....3點3要physics對卷.....勁想走呀...唔想對囉...因為真係好眼瞓呀.....對到4點幾5點到啦,返屋企啦,返到去即刻睇美少女戰士,勁好睇呀~睇到10點幾終於睇完啦,真係超好睇呀~

慶太,我尋晚發夢見到你呀....好開心呀.....內容就唔講啦....唔係一陣又比佢地話我傻咖啦~我尋晚一直聽你隻碟,聽到我瞓覺呀~就係一直聽,先至可以發夢見到你呀~真係勁開心呀!!!!
今次係右典呀~我好鍾意佢呢張呀~佢個笑容好warm呀~
|
2006 年 3 月 20 日 星期一  |
好驚喜呀.....  |
分類: 未分類 |
今日超支力呀....返到學校係下面瞓左陣,好正.....上到去,過左一堂數學都係好眼瞓,於是就話唔舒服落醫療室瞓啦,瞓左一堂都好過冇,跟住上去上bio,做實驗,小息落左去不過冇食野呀.....跟住兩堂英文.....勁好玩呀,原全唔覺得眼瞓呀~正呀!!!到lunch,又係去金龍食呀~又係得我地4個,返到去上a-maths,勁悶,勁眼瞓呀.....好難先頂到呀....跟住che,又要小測啦.....唔知得唔得呀==跟住physics我勁鍾意呀,冇試過一堂physics會瞓著咖....返學上第9堂又係mrs lam,又要group discussion.......放學之後幫個啊sir開生日pirty,ok唔錯呀,雖然係無聊d...不過算啦,一年一次.....有6個miss,啊sir係班房呀,phy,che,bio三個miss啊sir係哂到呀,放禮物比啊sir啦~ok唔錯呀~跟住又要補bio啦....補到差唔多6點先走得呀....返到屋企睇美少女戰士,睇到8點到,出去吉島搵啊紫去買碟呀~9點到過左4b打機,打到10點走人,返屋企繼續睇我嘰美少女戰士~

今日買左你地隻碟啦,200蚊呀....貴係貴d...不過算啦,我一定會支持你地去買咖....我又講過話一定會去買咖,所以我唔會食言咖~買左碟仲有poster送呀~勁正呀~勁型呀佢地,果然係w-inds.係唔同d咖....(其實係慶太唔同就真呀!!!)
呢張又係啊紫幫我mix咖~細個嘰慶太係唔係好得意呢???
|
2006 年 3 月 19 日 星期日  |
輸左呀.....  |
分類: 未分類 |
今日9點起身,整好哂樣之後就出去搵啊mo過友愛啦,冇左對鞋呀,要即刻去買個對呀......40蚊呀....今日對屯天,本來仲諗住可能得咖....點知有個隊友打打下好唔得呀...都唔知點算好....跟住最尾都係輸左呀....好唔開心....啊sir講野個度喊左出黎呀....連入去更衣室個斛都喊左呀....黎到呢到就冇左啦......跟住同啊紫,山,hei man去左天水圍,去打機,行街,影相....行到4點半到就返屋企啦,返到屋企5點3....玩電腦....跟住都冇咩野做.....

慶太....我輸左呀....我已經好比心機打咖啦....我仲仆到淤左呀....好痛呀....但係最尾都係輸左...我下年冇得打咖啦....中5我應承左啊媽唔得,要讀書....仲諗住今年可以得啦....點知都係唔得呀....本來都好唔開心...但係返到黎聽你唱嘰歌,聽影法師,我先冇咁唔開心喳....所以話呢你係我嘰藥呀...慶太你對我就好似天使一樣呀!!!
 |

今日仲支力呀......  |
分類: 未分類 |
今朝8點幾就起左身啦,9點要返到學校,返到去未到齊人,又見到佢地打波,咪打左幾球囉~跟住9點3,4到班小學生就黎到啦,我地個team個鬼佬叫Glen好靚仔咖,又高大喎,睇佢個樣都係斯斯文文個d人黎咖....不過可惜都唔夠慶太黎呀!!!跟住就開始同班小學生係度玩啦,第一要幫佢地畫塊面呀....有個女仔比我畫到佢塊面勁正呀~跟住都係跟住班小學生係度玩啦,都冇咩野做,淨係企係度,解釋d野比佢地聽,企到我超支力呀....跟住12點幾走,過嗚琴搵山一齊去食m記,跟住點幾又行返返學啦,要打波呀,聽日比賽啦~一定要去呀,今日都打得一般啦......希望聽日打好d啦,打到4點,要等爸爸黎接我,啊紫就過黎搵我地啦,佢地陪我過左龍門吹水,吹到5點半到啦,爸爸就黎接我,返到屋企沖涼,沖完涼又要出去同啊公佢地食飯啦,食到10點幾,咁佢地又去打麻雀,咁我聽日要比賽,我自己毫返屋企先啦,返到黎11點幾到啦,就玩電腦,睇電視~

今日我post埋最後一回慶太嘰故仔上網啦,好多人睇呀,佢地話好好多呀,我好開心呀,真係個種興奮唔識講....希望遲d有慶太你同我一齊分享啦~今日仲睇埋Lead個d野呀,寫左好多野比Lead呀,我亦都希望w-inds.同Lead可以快d黎香港開個唱,咁我就可以見到佢地啦,無論幾多錢我都一定會去咖~我會永遠支持你地咖!!!!

沒有那種心情,可以遲d等時間沖淡一切所發生過嘰事,我會可以重新接受返呢樣野....但係係短時間內.....我諗我都要比d時間自己去諗清楚,去療傷.....
 |
2006 年 3 月 17 日 星期五  |
傻左....  |
分類: 未分類 |
今日返學,第一堂英文,上左MMLC度睇蜘蛛俠~睇左一堂又要落去上兩堂化學,第兩堂化學上左lab,試勁多野囉~小息....落去奶琪同我地講頭先佢上堂比佢地剪頭髮....痂綫咖...連人地d頭髮都玩...跟住兩堂數學,計計下數好快又過左啦~lunch去金龍,得我,hei man同奶型三個,愈來愈少人啦~跟住英文又上去睇,終於睇完啦.....連續三堂中文又係睇戲,睇童夢,睇到喊呀,睇幾多次都喊呀,超感人囉....跟住班又話開會,頂佢呀,等到4點4,都有成半班人走左啦,開咩呀....廢嘰....4點幾設到屋企,玩電腦,9點幾過4b,同佢地打機,吹水,今日都幾多人下咖~12點幾走啦,返到黎睇卡通片,超好睇呀~
個天好靚呀.....
慶太,今日我講你講到比人話呀...佢地話我痂左綫啦....唔死都冇用呀,但係我繼續一路返屋企一路係度講....你明唔明呀....唔講我會唔開心咖....講左我會開心好多咖~起碼我覺得係先啦~
張相係我個好朋友啊紫mix咖~(係唔係好正呢???)
my love my fate you will fade away
再沒有戀愛味
I love I hate I'll always be afraid
永遠也害怕你
呢幾句好似我心內所諗嘰野一樣呀...... |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|