| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  |
支力呀....  |
分類: 未分類 |
今日冇同人一齊返,得我自己一個~一開始兩堂英文,又係係度玩,勁攪笑呀,好快咁又過左啦~跟住數學堂,係度做數呀,聽日又教新書啦.....真係快呀....都唔知佢教咁快做咩....中間兩堂a-maths....悶到嘔電呀....個個都話下年唔讀a-maths啦,根本就讀唔到....我訓左一陣啦...跟住出去食lunch,今日去返富來呀,近來都冇咩點樣去富來呀....跟住上中文堂,鮫係度同個fd傾呀~勁快咁過囉係~之後兩堂physics,我覺得physics真係過得好快呀,我上咁多堂都冇試過訓教咖!!!!跟住見到佢地打波,我又想打,咁咪幫下佢地囉,順便我又打下,改下~同個隊友打快攻同背飛呀,我覺得我地part得幾好呀~唔錯呀,如果係比賽到用唔知得唔得呢???打到6點幾就返屋企,返到去沖涼,沖完就同啊wing過左新墟食野~9點到返到屋企~

今日上中文堂又同個fd係度講慶太啦,真係好正呀~佢地段movie開始係香港播啦~跟住我一沖完涼就同啊wing去左海皇粥店到睇呀~真係有呀,我一睇到幾鬼興奮呀~好正呀~佢地講中文又話多謝香港嘰歌迷呀~真係愈來愈鍾意佢地呀~今日又買左junon喎~可惜唔係佢地做封面呀....不過唔緊要,遲早一定有可能轉返佢地咖~我相信一定會咖!!!

尋日同啊紫傾完....可能就係因為呢個原因,令到我對拍拖冇咩興趣....其實可以話係驚左呀....我都唔知到幾時可以會冇左呢個想法....當遇到一個真心嘰人....一定要好好地珍惜呀!!!

|
2006 年 3 月 15 日 星期三  |
好開心呀~  |
分類: 未分類 |
今日好開心呀~返到去上兩堂physics跟住上數學,要小測呀~小息冇食野...唔想食...跟住兩堂中文,同個fd瘋狂咁講慶太呀,因為佢地隻大碟今日就出啦~而佢地隻大碟入面有一隻慢歌,真係好正咖~慶太把聲好得呀,聽到好有外國個d feel嘰歌呀~一句講哂,真係好正....兩堂中文就咁過左啦~lunch去左金龍食,食完去左買野食準備今日數學要留到6點....返到去上英文,默書,又係超快咁過左....兩堂pe,打網球...我依家先知原來網球咁難打咖....攞我命呀...跟住就要上去補數學同派卷啦~我仲以為我一定要留啦,唔pass但係點知我pass左喎,開心到我呀,果然有付出就會有回報係啱咖~跟住落去打波啦~今日打得幾好喎!!!返屋企玩電腦...都係咁啦.....8點幾啊紫過黎搵我,我同佢係樓下吹水~講左勁多野,攪笑呀~係超爆笑呀~
有陣時朋友就可以係一切,做朋友講咩都得,我講嘰係真正嘰朋友~仲有呀...我十二月先十六歲...有排呀.....我覺得有你這個朋友也不錯~

今日上網睇到話w-inds.突然出現係涉谷呀,令到所有不同年齡嘰女士,女生都為左佢地而尖叫,更令到d交通不太暢通呀!!佢地真係勁呀~如果佢地突然出現係香港又比我見到嘰話,我一定會第一時間走過去呀,雖然言語不通,但只要係鍾意佢地嘰心,佢地就會feel到咖啦~

..........今日心裡面仍然掛念你....對你的掛念一天比一天還要多,雖然不能常常見到你,但我知道你唔會變咖....我會支持你,相信你...直到永遠都會.....
 |
2006 年 3 月 14 日 星期二  |
今日係3月14日~  |
分類: 未分類 |
今日係3月14呀~係白色情人節....心入面只係諗一個人...佢離我唔係太離但係又唔係好近,我地兩個嘰距離都唔同,對我黎講係好遠...但對佢黎講係冇咖...對住佢我都唔可以say no,佢對一對我笑,就會令我咩都唔記得,只係記得我好鍾意佢...從前憧憬的愛情仍然冇變,我對佢嘰感覺唔同左,從前係朋友對朋友嘰感覺,而家變左做女對男嘰感覺,唔知我呢一番說話....佢會唔會知道....

今日除左係白色情人節之外,仲係我最鍾意嘰w-inds.出道第5年呀~我鍾意佢地唔係因為佢地個樣,講真,要更多靚他過佢地嘰都有,但係佢地嘰才華,特別係求太嘰歌聲更加令我離唔開佢地,所以將來我會繼續支持佢地咖,無論佢地變成點都好,就算世界上再冇人支持佢地,我都會繼續支持佢地直到永遠!!!

|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|