| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 4 月 7 日 星期六  |
| 2012-04-07 | 分類: 未分類 | 野晚晚先黎打QOOZA xdd真係曳曳
依排話溫書...日日溫得個丁丁..
HI真係唔難講.....
今日溫到去3點:D終於有番啲心機溫啦:)哈哈
唔相再拖啦-3-
原來夜晚溫書易入腦啲架@@
唉..其實我要等到幾時?
唉...好驚溫唔晒:S
算啦唔理啦
星期日又要上大陸食牙婆生日飯....
完左個test先算-3-
好心佢地啦!!唔洗溫書架咩,食飯都算啦重要上大陸食!-3-
晒晒啲時間!!
| | 生蛋時間:2012-04-07 04:09 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 46 | »
|
|