| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 3 月 11 日 星期日  |
| 2012-03-11 | 分類: 未分類 | 今日去lala..勁無聊-33-
去左大半個鐘到就走左= =
跟住走去KFC hea...
hea 下hea下..過左一粒鐘都唔知LOL
聽歌同打機真係最好既消磨時間工具
約左KELLY係M記..等左好耐都未黎-3-
所以決定自己買野食先
食完野就去朗屏睇波
本身諗住睇人地啲(藥)點
點知變左話人地=3=
睇睇下好頭wan
個球證吹又吹得大聲喎..耳聾啦:@
and then搭車番黎...KELLY諗挽我
點知自己click親,成條死C咁扒左係到
笑到我地兩個KAI左
好似兩條索K友咁坐左係條樓梯到...笑左成5分鐘= =
行左陣街就番屋企....
睇個個唔知咩5覺大戰(?)
笑死我,哈哈!江若琳係到打牙金剛隻腳
屋企訓緊教個啲都比我曹醒XDD
好啦唔講啦CM:DD
| | 生蛋時間:2012-03-11 10:33 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 46 | »
|
|