| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 1 月 22 日 星期日  |
2012-01-22  | 分類: 未分類 | 今日打完波就番屋企
上左一陣綱,好眼訓
就走去訓教,訓左好耐-口-
起身就汁野
好大個kip= =
有一半都冇汁到
好緊張:$$<咩料-33-
韓國~我黎啦
SNSD~我黎啦
秀英~我黎啦^^^^
wakakakakaa好開心XDDD
決定唔訓教,等到4點半:$
咁多位,,星期4見啦......
5唔冇得上網,對我黎講寅係死得架啦:$$$$$$
唔打啦...CM,,THZ:))
| | 生蛋時間:2012-01-22 12:51 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 46 | »
|
|