| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 28 日 星期三  |
|
|
班籃>"< |
|
今日係班際籃球唷!!!!! 我緊係去撐場LA!!!
同MAGGIE搵左一陣,,,,就搵到LU..真係好有成扑P!! 呵呵^^
去到果度...原來1點先開始喎=="真係低能!!搞到我咁鬼早死左去...FUCK!!!!
之後係體育館前面玩"邊個淫蕩??" ...哈哈!!
入左去睇波,,,,無奈-3-"班友都廢既~~MILKMAID威晒LA...
盧銘康仆街喎...我同MAGGIE見證住呢個歷史性的一刻..O晒-0-"
之後同謝樂同MAGGIE一齊去左食美祺!!係度傾我地既父母!!
跟住我地三仔友去左租碟舖啤左陣...MAGGIE隨即走了==留下了孤獨的我和謝樂..
跟住我地就搵到D有趣既玩意!!!圭卡卡:P 又幾好玩喎!!
另一方面,,,我要在此鬧臭一位一人士:鄭冬梅!! 唔俾我出同MILKMAID打波波!!SHIT
P.S.:所有被玩的受害者...請折哀順變吧!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-28 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 12 月 20 日 星期二  |
|
|
病厭厭~~唉==" |
|
今日朝早差唔多搭4先起身.....仲應承左MAGGIE話早D番添...
不過之後我仲早過佢落到去,,,,=]
番到去諗住抄I.S. WB....但係又掛住派聖誕卡,,,,最後放棄左!!!!
好彩集會果陣喪強用左好多時泥教訓人,,,,唔洗對WB!!!!!YES!!!
之後MATHS堂派卷...成績幾好牙...嘰嘰XD"
LUNCH再次光臨"仙桃源"....今次冇琴日好笑,,,-3-" 但係心情都唔錯哇!!!!
跟住就無無聊聊咁過左三堂***
放學去左CHOIR....把聲就冇喇!!!!DIU!!
同淫魚落左鳴琴輕鐵站....見到"中國人"係對面!!! 本來冇咩咁特別~點知....==
佢居然用一個型到冇得再型既姿勢....企係街邊食魷魚!!!!@@"
足足笑左成5分鐘,,,,,,笑到我狂咳....爭D就爆喉嚨!!
直到見到佢有趣既背影離開....我同淫魚先執番條命!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-20 09:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|