****肥婷生日哇!!! HAPPY BIRTHDAY牙!!今日一定巧sweet喇~~~卡卡^^****
今日朝早7點鍾醒左...鼓起勇氣打左俾MAGGIE!!!!約左一齊番SCHOOL喇!! XD"!!
不過我都係遲左添...佢走左~~~~~-3-"
sor牙..><" 我大傷風牙!!!! 搞到漏呢樣漏果樣...P.E衫又爭D唔記得拎..哇哇哇!!!
頭三堂都冇咩特別野...淨係覺得好鬼眼訓....隻腳又抽抽地筋喎...頂!
之後係P.E.,唔係好知MAGGIE嬲完未..所以都冇擺到D衫去2B =="
唔係好想跑...但係都跑左 13"57"..都唔差嫁喇!!!***跑完之後就跳遠TEST....屎爆哇!!!!
LUNCH同左謝樂、Mandy、肥彭、ada、gigi同喬喬食....心情嫲嫲~~~
MATHs TEST...呵呵呵呵!!!! 我強項啦....GD!!!!
F.P.堂,,力尹俾人投左去"我做得到計劃"喎...不過應該就唔會當選LU..因為我好狠心咁俾左佢唔合格!!!
放學冇去打波仔...係CANTEEN做功課""""做左NEE喇...yeah~~
就走果陣,,,哨牙佢地話盧銘康俾D飛仔追殺!!!! 成班八婆們一齊衝左去睇戲..都冇野睇ge..-0-"
但係我地一齊跑果陣真係好團結~~我巧鍾意果種feel牙!!!**真係好唔想d fds分開晒...
不過MAGGIE之後都好似冇咩野喇....心情都叫做好返D la...^^
