今日起身到出門口,都覺得好眼訓,
係小巴站見到呀張冇咩期待,同佢一齊上到車,
佢比左一小包糖and朱古力!下...我估唔到佢都會送比我,
雖然日日一齊返學,但係冇咩朋友feel,嗄......
連洪曉君都比朱古力我=.=,我有冇發夢掛,
不過都幾開心只有佢地比糖我咋!
排隊果陣見到杰杰,我積刻飛過去同佢打招呼,我好似嚇親佢>////<"
算了吧..話時話今日個周會我個頭好累,前面d影像係圈圈黎嫁,
都唔知點解咁樣...?上中文堂吳小慧話交換改簿,有冇搞錯呀!
我d中作文都夠差嫁啦!而家仲要"交換" 我真係想大喊,
轉堂果去搵小鄧諗住睇佢有幾大隻,點知佢比左舊餅我食,
我都冇問佢拎,不過有得食我話知你呀!!!之後開始個人有d火氣,
食飯果陣冇咩食到,嚇......平時我差唔多食晒嫁ma,太陽月位好痛,
激死我,上堂唔係咁集中到.....
今日成日個人都好唔掂,真希望聽日係好既一天!!!
|