| 2006-11-03 |
分類: 私の記事♪ |
今日起身果陣好赲...賴床,平時既我係唔會咁嫁,
但係唔知點解今日個人好唔掂,超凍21度雙手好冰...
好想搵人暖下,加腳又軟晒,又肚痛,右手舊傷發作,
下午既堂冇晒耐性,好辛苦,
不過放學有特別約會,就係睇"死亡筆記"啦,
仲約左杰杰tim...哈哈!我頭一次同男fd睇戲,
杰杰成為左"第一"喎,好彩小欣坐我隔離姐,
因為我唔係好慣同男仔坐,坐頭幾行既我地,
頭超赲...身又凍,書包又重,最後呢 . . . ( 秘 密 啦 . . . )
|
| 發表時間:2006-11-03 11:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006-11-02 |
分類: 私の記事♪ |
今天22度,還是著短褲,短衫的我凍到打冷震,
返到學校成日都好精神,熱情的我復活了,
不過這熱情很快就冷卻,原因有很多,我不想多說!
在飛輪海的援後會知道,亞綸不能來港了,他的舊傷復發,
只希望他盡快好返,不過係佢日記板睇到,
佢打左對我地歌迷"報平安"既一篇,睇左先知道佢公司唔比佢黎,
佢自己都好失望,不過佢話係這段時間會加快康復! |
| 發表時間:2006-11-02 11:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 118 | »
|
|