| 好...野... |
分類: 私の記事♪ |
好野...雷xx唔返三日呀!佢去左醫院檢查wo,
kaka,希望佢休息多幾日咁,我地上堂都嘈左好多呀,
男仔又係比d老師成日鬧,嘩嘩...今日見到溫sir..新老師黎
佢好矮...個樣好小朋友,把聲好似未發育咁!!哈哈...歷史兩堂唔
洗上,發達啦,開心死我,不過要備課...唉....星期四要英文默書,miss
鄭好恐怖姐,miss 吳又話要問書,嘩下!!日日都有野問!!好慘唷=]今日食
lunc仲慘,超多人呀,搞到我食野要用兩個字時間解決,咁食法肥死我!!!
|
| 發表時間:2006-09-05 10:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 煩.. |
分類: 私の記事♪ |
今日返學好早放呀...不過係school果陣時間....
就發生左....雷xx係咁鬧d男仔嘜d男仔嘜...佢好鬼煩,
好彩我嘜都帶齊晒姐,唔係咪比雷xx鬧死左,慘啦,美欣比肥
"青"記左缺點呀!!我都好似要記,有一次我都冇返小提...好驚tim
記左比媽媽知道就死得啦!!!到左放學果陣...A班比人遲放呀..唔知發
生咩事呢..???我好想知...我見到軒同佢打左個眼色,佢打返比我係一個好
無奈既表情,點解當我搵到"伍"既時候...前面有條友擋住我視線wo...好嬲呀!!
好彩我最後都同佢望到一下...我想留多一陣,可惜比美欣拉住走...哈哈....出到校門口..
見到慧慧唷=]我好掛住佢,xd..佢話我冇理佢,佢又搵唔到我一齊go home,我就話,咁我聽日
同你食飯好冇...咁佢就開心返啦!~ |
| 發表時間:2006-09-04 01:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | »
|
|