| 悶... |
分類: 私の記事♪ |
今日都係好悶,冇野好做..而家
睇緊"美女廚房"今集好多人呀!!一
定好好睇姐,等等又有"女王的教室"本身
我都好鍾意睇既,不過諗起雷xx,又好驚啦,聽
日返學又對住佢啦!!仲有..希望我...調位果陣唔
好對住d唔識既人啦!!感謝大家啦!!!!!!!>333<"
|
| 發表時間:2006-09-03 08:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 累.. |
分類: 私の記事♪ |
琴日都唔多舒服嫁啦,係咁訓教!估唔到
今日又係咁呀,我有食藥wo都唔多得呀!!有d
辛苦=3=係屋企悶左成日,冇野好做......發白日夢,
岩岩睇完"英皇新秀"呀>///<"4號好令仔呀,d頭髮好
柔軟咁,得19歲(好想....)哈哈.青春又發作啦!!睇下好啦!
不過~難得見到d咁令仔既...唱歌又唔錯...心動呀.............
大家唔洗理我le個花痴唷=] |
| 發表時間:2006-09-02 09:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | »
|
|