倒數最後兩日..."
兩日後返學喇...好開心丫"=]
但係D功課仲未做完..."-.-
唉..."點算T^T~!!
*****************************************************************
有條友冇啦啦係我個日記到發曬癲咁....都吾知佢咩事"
幾時走關你叉事咩....冇啦啦叫我吹雞..."你冇事MA"
去睇醫生啦你....咩神秘人丫...好神秘丫...KaiKai地嫁都"~
吾好係到發癲...發癲返你屋企門口發"...痴痴地...~
死廢柴靜係識得話吹雞吹雞....吹咩丫你"~.....要吹就死埋一二邊吹到夠!!
係吾係返去都吾到你理啦....你邊位丫...吾知醜...."
成隻癲狗咁係到嘈...瘋狗正丫....叫你丫媽帶你去睇醫生啦"有問題嫁都..
*****************************************************************
|