|
[ 曲終1剎那`人群內的你. .不知去向 ] !
內心在哭仍需微笑`誰愛流淚的咀臉?!` |
|
°\/||像個{啞巴`}. .無能為力講 -多愛他, |
| 我d眼水很晶瑩剔透.我不哭不哭不哭不哭,我說不哭就不哭!
對`我為了身邊的人放棄了很多,放棄了學業.家庭..
這全部刀給你說出來了,可不可以保留1些!?
我可以付出,甚至得不到任何回報`旦我只想我身邊的人開心.
偉大嗎?不!被人出賣了.灰嗎?灰!我做的,刀徒勞無功..
被你說穿了我撐得很累,原來透明度連第3者也看得出`
我把全部刀扛上身,我背得很重`旦我相信有1天,別人會看得出我的苦心.
我愛別人比愛自己多`我為別人設想的比自己多...
其實…我真的很想大哭1埸`我真的很累了,我的笑容裝得很辛苦t^t
|
| POST''s TIME..︰2006-10-19 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
[ 曲終1剎那`人群內的你. .不知去向 ] !
內心在哭仍需微笑`誰愛流淚的咀臉?!` |
|
°\/||像個{啞巴`}. .無能為力講 -多愛他, |
| 又好耐冇打日記嚕*
我要同珊珊講番聲*
生日快樂!
呢幾日,
都係甘過!
冇咩特別是發生!
p.s.
你講過係我面前吾打機嫁*
係你答應我的..
宜嘉,,,錯的又是我!
甘點解1早明知你做吾到,
又做咩要答應我wo?!
甘,,,
我再講咩..
都冇用了! |
| POST''s TIME..︰2006-10-14 09:15 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 25 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|